2016-01-23 18:28:20
Η Καίτη Γαρμπή, σε ένα διάλειμμα ανάμεσα στις εμφανίσεις της στο 80s The Musical στο θέατρο Πειραιώς 31, αλλά και στο νυχτερινό live club Apotheke, φωτογραφήθηκε με το People και μίλησε για όλα.
Νιώθεις πως έχεις κάνει και λάθη στην καριέρα σου; Όπως όταν απέρριψες τον «Παλιόκαιρο»;
Δεν πιστεύω πως ήταν λάθος. Θυμάμαι πως με πήρε τηλέφωνο ο τότε παραγωγός μου και μου έβαλε να το ακούσω και του είπα «όχι». Τελικά το ερμήνευσε ο Πασχάλης Τερζής και έγινε μεγάλη επιτυχία. Αν το έλεγα εγώ, ίσως και να μην γινόταν. Έτσι συνέβη και με το «Πες το μ’ ένα φιλί», που δεν το ήθελα, αλλά ήταν το πρώτο μου μεγάλο σουξέ.
Πέρσι, αν και είχε ανακοινωθεί πως θα βρίσκεσαι στην Ιερά Οδό με τις Νατάσα Θεοδωρίδου και Πέγκυ Ζήνα, το σχήμα δεν το είδαμε ποτέ. Τι συνέβη;
Βρεθήκαμε και οι τρεις μας τη λάθος στιγμή, στο λάθος μέρος. Τέτοιες συνεργασίες θεωρώ ότι είναι πολύ αξιόλογες, όχι απαραίτητα η συνύπαρξη των τριών συγκεκριμένων, αλλά η ιδέα μιας τέτοιας συνεργασίας με κοινό ρεπερτόριο και κοινή αποδοχή από τον κόσμο. Κάθε σεζόν μου γίνονται πολλές προτάσεις και σκέφτομαι πάντα «Να κάνω μια μεγάλη συνεργασία με κάποιον άλλον συνάδελφό μου ή με τον εαυτό μου;».
Φέτος συνεργάζεσαι με τον εαυτό σου στο Apotheke. Πρόσφατα κυκλοφόρησαν φήμες πως λόγω υπερκόπωσης θα ακυρώσεις τις εμφανίσεις σου.
Φήμες για να έχουν να ασχολούνται. Φέτος κάνω πολλά πράγματα και κουράζομαι πολύ, όπως το 80’s The Musical και το Apotheke. Από Τετάρτη μέχρι Κυριακή φεύγω από το σπίτι 6.00 το απόγευμα και γυρίζω στις 12.00, ενώ τόσο την Παρασκευή όσο και το Σάββατο κλείνω δεκατρείς ολόκληρες ώρες στο δρόμο. Αποφάσισα, λοιπόν, να ξεκουραστώ, όχι μόνο για σωματικούς λόγους, αλλά και για τη φωνή μου. Είναι φίλη μου η φωνή μου και την αγαπάω, γι’ αυτό και θέλω να την προσέχω και να την έχω για πάρα πολλά χρόνια ακόμη. Επειδή λοιπόν στο Apotheke τραγουδάω πολλές ώρες, αποφάσισα ότι μία μέρα πρέπει να την κόψω και να εμφανίζομαι εκεί μόνο ένα βράδυ, κάθε Σάββατο. Ηθικά δεν θα μπορούσα να το κάνω στο θέατρο, γιατί από εκεί πληρώνονται πολλοί άνθρωποι, ο θίασος και οι τεχνικοί, και μία μέρα λιγότερο την εβδομάδα θα σήμαινε τέσσερα ημερομίσθια λιγότερα το μήνα. Γι’ αυτό και το έκανα στο μαγαζί, όπου οι συνέπειες βαραίνουν αποκλειστικά εμένα, και καλλιτεχνικά και οικονομικά. Το μαγαζί, πάντως, γεμίζει ασφυκτικά. Είναι καθαρά δική μου επιλογή να κουράζομαι λιγότερο και να με βλέπει και η οικογένειά μου περισσότερο.
Με το 80’s the Musical όλοι μιλούν με τα καλύτερα για την υποκριτική σου δεινότητα. Είναι ένα διάλειμμα από το τραγούδι, όπως ήταν και οι 7 Θανάσιμες Πεθερές ή το σκέφτεσαι σοβαρά;
Κινούμαι σε μια εθνική οδό, χωρίς να παρεκκλίνω σε παραδρόμους. Η δουλειά μου είναι το τραγούδι και η δισκογραφία, όμως όταν χρειάζεται να παίξω έναν άλλο ρόλο, όπως τώρα, δίνω την ψυχή μου, διασκεδάζω. Χρόνια μου κάνουν προτάσεις, τελευταία περισσότερο, κυρίως για μιούζικαλ. Έχω προϊστορία όμως, όπως με την Εσμεράλντα στον Διογένη και μια τρελή πριγκίπισσα που έτρεχε και καλά στο δάσος, στη σκηνή του Rex, σε σκηνοθεσία του Σταύρου Σιδερά, ο οποίος είχε φέρει τότε τους χορογράφους του Michael Jakcson να μας χορογραφήσουν.
Πηγή Tromaktiko
Νιώθεις πως έχεις κάνει και λάθη στην καριέρα σου; Όπως όταν απέρριψες τον «Παλιόκαιρο»;
Δεν πιστεύω πως ήταν λάθος. Θυμάμαι πως με πήρε τηλέφωνο ο τότε παραγωγός μου και μου έβαλε να το ακούσω και του είπα «όχι». Τελικά το ερμήνευσε ο Πασχάλης Τερζής και έγινε μεγάλη επιτυχία. Αν το έλεγα εγώ, ίσως και να μην γινόταν. Έτσι συνέβη και με το «Πες το μ’ ένα φιλί», που δεν το ήθελα, αλλά ήταν το πρώτο μου μεγάλο σουξέ.
Πέρσι, αν και είχε ανακοινωθεί πως θα βρίσκεσαι στην Ιερά Οδό με τις Νατάσα Θεοδωρίδου και Πέγκυ Ζήνα, το σχήμα δεν το είδαμε ποτέ. Τι συνέβη;
Βρεθήκαμε και οι τρεις μας τη λάθος στιγμή, στο λάθος μέρος. Τέτοιες συνεργασίες θεωρώ ότι είναι πολύ αξιόλογες, όχι απαραίτητα η συνύπαρξη των τριών συγκεκριμένων, αλλά η ιδέα μιας τέτοιας συνεργασίας με κοινό ρεπερτόριο και κοινή αποδοχή από τον κόσμο. Κάθε σεζόν μου γίνονται πολλές προτάσεις και σκέφτομαι πάντα «Να κάνω μια μεγάλη συνεργασία με κάποιον άλλον συνάδελφό μου ή με τον εαυτό μου;».
Φέτος συνεργάζεσαι με τον εαυτό σου στο Apotheke. Πρόσφατα κυκλοφόρησαν φήμες πως λόγω υπερκόπωσης θα ακυρώσεις τις εμφανίσεις σου.
Φήμες για να έχουν να ασχολούνται. Φέτος κάνω πολλά πράγματα και κουράζομαι πολύ, όπως το 80’s The Musical και το Apotheke. Από Τετάρτη μέχρι Κυριακή φεύγω από το σπίτι 6.00 το απόγευμα και γυρίζω στις 12.00, ενώ τόσο την Παρασκευή όσο και το Σάββατο κλείνω δεκατρείς ολόκληρες ώρες στο δρόμο. Αποφάσισα, λοιπόν, να ξεκουραστώ, όχι μόνο για σωματικούς λόγους, αλλά και για τη φωνή μου. Είναι φίλη μου η φωνή μου και την αγαπάω, γι’ αυτό και θέλω να την προσέχω και να την έχω για πάρα πολλά χρόνια ακόμη. Επειδή λοιπόν στο Apotheke τραγουδάω πολλές ώρες, αποφάσισα ότι μία μέρα πρέπει να την κόψω και να εμφανίζομαι εκεί μόνο ένα βράδυ, κάθε Σάββατο. Ηθικά δεν θα μπορούσα να το κάνω στο θέατρο, γιατί από εκεί πληρώνονται πολλοί άνθρωποι, ο θίασος και οι τεχνικοί, και μία μέρα λιγότερο την εβδομάδα θα σήμαινε τέσσερα ημερομίσθια λιγότερα το μήνα. Γι’ αυτό και το έκανα στο μαγαζί, όπου οι συνέπειες βαραίνουν αποκλειστικά εμένα, και καλλιτεχνικά και οικονομικά. Το μαγαζί, πάντως, γεμίζει ασφυκτικά. Είναι καθαρά δική μου επιλογή να κουράζομαι λιγότερο και να με βλέπει και η οικογένειά μου περισσότερο.
Με το 80’s the Musical όλοι μιλούν με τα καλύτερα για την υποκριτική σου δεινότητα. Είναι ένα διάλειμμα από το τραγούδι, όπως ήταν και οι 7 Θανάσιμες Πεθερές ή το σκέφτεσαι σοβαρά;
Κινούμαι σε μια εθνική οδό, χωρίς να παρεκκλίνω σε παραδρόμους. Η δουλειά μου είναι το τραγούδι και η δισκογραφία, όμως όταν χρειάζεται να παίξω έναν άλλο ρόλο, όπως τώρα, δίνω την ψυχή μου, διασκεδάζω. Χρόνια μου κάνουν προτάσεις, τελευταία περισσότερο, κυρίως για μιούζικαλ. Έχω προϊστορία όμως, όπως με την Εσμεράλντα στον Διογένη και μια τρελή πριγκίπισσα που έτρεχε και καλά στο δάσος, στη σκηνή του Rex, σε σκηνοθεσία του Σταύρου Σιδερά, ο οποίος είχε φέρει τότε τους χορογράφους του Michael Jakcson να μας χορογραφήσουν.
Πηγή Tromaktiko
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Η 11ΑΔΑ ΤΟΥ ΘΡΥΛΟΥ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΞΑΝΘΗ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ