2016-11-03 09:13:10
Το Goethe-Institut Athen προσκαλεί δημιουργικά άτομα, σχεδιαστές και προγραμματιστές παιχνιδιών σε μια «περιπέτεια δημιουργίας» από τις 11 έως τις 13 Νοεμβρίου 2016. Ειδικοί στη δημιουργία παιχνιδιών (video & urban games) και στην τέχνη της αφήγησης θα μοιραστούν τις εμπειρίες και τις γνώσεις τους σε μια σειρά διαλέξεων και διαδραστικών workshops.
Τα παιχνίδια που θα προκύψουν από αυτό το τριήμερο ταξίδι εντατικής δημιουργίας παιχνιδιών θα παρουσιαστούν σε εκδηλώσεις στην Eλλάδα και το εξωτερικό, όπως το A MAZE Festival στο Βερολίνο και το Goethe is Game_Unconference στην Αθήνα. Η παρουσίαση των ιδεών/ιστοριών καθώς και ο σχηματισμός των τελικών ομάδων για το game jam θα πραγματοποιηθούν την πρώτη ημέρα μετά τη λήξη των εργαστηρίων.
Δηλώσεις συμμετοχής γίνονται δεκτές μέχρι τις 7 Νοεμβρίου 2016 από τη διεύθυνση
https://www.goethe.de/ins/gr/el/sta/ath/ver.cfm?fuseaction=events.detail&event_id=20845369
Το αναλυτικό πρόγραμμα δημοσιεύεται στη διεύθυνση www.goethe.de/isgame
Η ενέργεια αποτελεί πρωτοβουλία του Goethe-Institut, με την υποστήριξη του Α ΜΑΖΕ Festival, του Global Game Jam [Athens], του Stonesoup, της Σχολής Βακαλό Art & Design, του προγράμματος Αστικής Ανθεκτικότητας του δήμου Αθηναίων (Resilient Athens) και του Εργαστηρίου Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
Τα εργαστήρια
Game Designing & Storytelling Πρόκειται για μια γενική εισαγωγή στον κόσμο του σχεδιασμού παιχνιδιών, των χαρακτήρων και των ιστοριών τους. Μαζί θα δούμε τι είναι το game design και τι ο game designer, καθώς και ποιος ο ρόλος του σε μια ομάδα ανάπτυξης.Τι είναι τα game mechanics (μηχανισμοί) και πως μπορεί ο designer μέσω του σχεδιασμού αυτών να καταλήξει στο επιθυμητό αποτέλεσμα;
Πώς ξεκινά κανείς να σχεδιάζει μια ιδέα και πώς την επεξεργάζεται, ώστε να αποκτήσει μια πρώτη ολοκληρωμένη μορφή;Τι είναι το game design document (GDD) και γιατί είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη ενός game;Επίσης, θα μελετήσουμε, πώς μπορεί μια ιστορία να οδηγήσει σε ένα παιχνίδι και ποια θα πρέπει να είναι τα συστατικά της στοιχεία. Θα συζητήσουμε για τις τεχνικές δημιουργίας χαρακτήρων και για τη λειτουργία τους σε μία ιστορία.Τέλος, θα ανακαλύψουμε εργαλεία και τεχνικές που βοηθούν έναν game designer να οργανώσει και να αξιοποιήσει τις ιδέες που έχει, καθώς και να τις μεταφέρει στην υπόλοιπη ομάδα ανάπτυξης
Freegr network blog- News about pc, technology.
freegr
Τα παιχνίδια που θα προκύψουν από αυτό το τριήμερο ταξίδι εντατικής δημιουργίας παιχνιδιών θα παρουσιαστούν σε εκδηλώσεις στην Eλλάδα και το εξωτερικό, όπως το A MAZE Festival στο Βερολίνο και το Goethe is Game_Unconference στην Αθήνα. Η παρουσίαση των ιδεών/ιστοριών καθώς και ο σχηματισμός των τελικών ομάδων για το game jam θα πραγματοποιηθούν την πρώτη ημέρα μετά τη λήξη των εργαστηρίων.
Δηλώσεις συμμετοχής γίνονται δεκτές μέχρι τις 7 Νοεμβρίου 2016 από τη διεύθυνση
https://www.goethe.de/ins/gr/el/sta/ath/ver.cfm?fuseaction=events.detail&event_id=20845369
Το αναλυτικό πρόγραμμα δημοσιεύεται στη διεύθυνση www.goethe.de/isgame
Η ενέργεια αποτελεί πρωτοβουλία του Goethe-Institut, με την υποστήριξη του Α ΜΑΖΕ Festival, του Global Game Jam [Athens], του Stonesoup, της Σχολής Βακαλό Art & Design, του προγράμματος Αστικής Ανθεκτικότητας του δήμου Αθηναίων (Resilient Athens) και του Εργαστηρίου Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
Τα εργαστήρια
Game Designing & Storytelling Πρόκειται για μια γενική εισαγωγή στον κόσμο του σχεδιασμού παιχνιδιών, των χαρακτήρων και των ιστοριών τους. Μαζί θα δούμε τι είναι το game design και τι ο game designer, καθώς και ποιος ο ρόλος του σε μια ομάδα ανάπτυξης.Τι είναι τα game mechanics (μηχανισμοί) και πως μπορεί ο designer μέσω του σχεδιασμού αυτών να καταλήξει στο επιθυμητό αποτέλεσμα;
Πώς ξεκινά κανείς να σχεδιάζει μια ιδέα και πώς την επεξεργάζεται, ώστε να αποκτήσει μια πρώτη ολοκληρωμένη μορφή;Τι είναι το game design document (GDD) και γιατί είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη ενός game;Επίσης, θα μελετήσουμε, πώς μπορεί μια ιστορία να οδηγήσει σε ένα παιχνίδι και ποια θα πρέπει να είναι τα συστατικά της στοιχεία. Θα συζητήσουμε για τις τεχνικές δημιουργίας χαρακτήρων και για τη λειτουργία τους σε μία ιστορία.Τέλος, θα ανακαλύψουμε εργαλεία και τεχνικές που βοηθούν έναν game designer να οργανώσει και να αξιοποιήσει τις ιδέες που έχει, καθώς και να τις μεταφέρει στην υπόλοιπη ομάδα ανάπτυξης
Freegr network blog- News about pc, technology.
freegr
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ