2016-11-27 11:36:07
Κοσμοπλημμύρα στο Παλλάς, την περασμένη Κυριακή όπου το Αθηναϊκό κοινό υποδέχθηκε τον Μπορίς Μπερεζόβσκι, σε ένα κατάμεστο θέατρο και τον παρακολούθησε με μυσταγωγία και δέος από το πρώτο λεπτό χωρίς να διακόπτει με χειροκροτήματα και - θορύβους - σπάνιο φαινόμενο για τα ελληνικά πράγματα σε ένα ρεσιτάλ πιάνου.
Ήταν η πρώτη φορά που έδινε ένα ατομικό ρεσιτάλ στην Αθήνα ο Μπορίς Μπερεζόφσκι, και το αφιέρωσε ολόψυχα στον ρομαντισμό. (Είχε εμφανιστεί στο παρελθόν το 2011 στο ΜΜΑ με Συμφωνική Ορχήστρα). Επέλεξε πρόγραμμα δύσκολο με κομμάτια όχι από τα «δημοφιλή», που πρόβαλαν την ιλιγγιώδη δεξιοτεχνία του καταφέρνοντας ωστόσο να αναδείξει ταυτόχρονα την βαθειά μουσικότητα του.
Ο Μπορίς Μπερεζόβσκι έπαιξε με την άνεση μιας καριέρας 28 χρόνων, με μια γείωση μοναδική στα πλήκτρα με μια αίσθηση του ρυθμού και των παύσεων εκπληκτική.
Παρόλο που πρόκειται για αστραφτερό δεξιοτέχνη με τρομακτική τεχνική άνεση, στο ρεσιτάλ της περασμένης Κυριακής ξεδίπλωσε την λυρική και στοχαστική του πλευρά, λιγότερο γνώστη στο ευρύ κοινό.
Άνοιξε το πρόγραμμα με Πιότρ ΄Ιλιτς Τσαικόφσκι, «Ντούμκα –Σκηνές από ένα Ρωσικό Χωριό» (1866) και τρία κομμάτια από τις « Εποχές» του ( 1886)-« Ιούλιος: Tο τραγούδι του θεριστή», « Αύγουστος: H συγκομιδή » Σεπτέμβριος : To κυνήγι».
Ο Μπερεζοβσκι ξεκίνησε με την λυρική του πλευρά για να περάσει σε έργα υψηλών δεξιοτεχνικών απαιτήσεων του ύστερου ρομαντισμού του Σεργκέι Ραχμάνινοφ, αποσπάσματα από τις σπουδές – Πίνακες , έργο 39 ( 1916-1917).
Το δεύτερο μέρος ξεκίνησε με τον ΄Εντβαρντ Γκρίκ – επτά από τα έξοχα «Λυρικά Κομμάτια του» ( 1867-1901), και ολοκληρώθηκε μέσα στην θύελλα των μοναδικών «Σπουδών υπερβατικής δυσκολίας» ( 1826-1852) του Φραντς Λίστ.
Τα έργα αυτά απαιτούν τεχνική και αντοχές εξωπραγματικές. Ο Μπορίς Μπερεζόβσκι, στάθηκε απέναντι τους Ατρόμητος, «βουτώντας στο Βυθό και εκτοξευόμενος στα ουράνια, ανυπέρβλητος συντριπτικός». Όπως έγραψαν και κριτικοί της παράστασης. Εξαλλάχθηκαν αμέτρητες ηχητικές αποχρώσεις και συνθηματικές καταστάσεις σε ένα άκρως απαιτητικό πρόγραμμα αντιπροσωπευτικό της Καρδιάς του Ρομαντισμού, με πρωταγωνιστές Τσαϊκόφσκι, Ραχμάνινοφ, Λίστ.
Το ακροατήριο ξέσπασε σε θερμά χειροκροτήματα και επιφωνήσεις και τον έφερε δυο φορές στην σκηνή για «μπίζ» μετά από μιάμιση ώρα ακρόασης, με δυο από τις Σπουδές του έργου 10 του Φρεντερίκ Σοπέν.
Ο Μπερεζόβσκι, ακούραστος, δικαίωσε κάθε προσδοκία και ενίσχυσε την φήμη του εξωπραγματικού καλλιτέχνη.
Ήταν μια υπέροχη και μοναδική βραδιά.!
Παραβρέθηκε η Πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Μεταμοσχευμένων σε Καρδιά και Πνεύμονα « Η Σκυτάλη» κα Ιωάννα Λεβαντή , πλήθος κόσμου των γραμμάτων και των Τεχνών, μεταξύ των οποίων η κα Κατερίνα Tόμας, Πρύτανις Του Frances Rich School, of Fine and Performing Arts, του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδας Deree, η πιανίστα Τατιάνα Παπαγεωργίου, η συνθέτης Ευγενία Μανωλίδου, η συνθέτης Κατερίνα Πολέμη, η τραγουδίστρια Μαρία Σουλτάτου, ο Παλαιστίνιος επιχειρηματίας Maurice Tanas κα.
Tromaktiko
Ήταν η πρώτη φορά που έδινε ένα ατομικό ρεσιτάλ στην Αθήνα ο Μπορίς Μπερεζόφσκι, και το αφιέρωσε ολόψυχα στον ρομαντισμό. (Είχε εμφανιστεί στο παρελθόν το 2011 στο ΜΜΑ με Συμφωνική Ορχήστρα). Επέλεξε πρόγραμμα δύσκολο με κομμάτια όχι από τα «δημοφιλή», που πρόβαλαν την ιλιγγιώδη δεξιοτεχνία του καταφέρνοντας ωστόσο να αναδείξει ταυτόχρονα την βαθειά μουσικότητα του.
Ο Μπορίς Μπερεζόβσκι έπαιξε με την άνεση μιας καριέρας 28 χρόνων, με μια γείωση μοναδική στα πλήκτρα με μια αίσθηση του ρυθμού και των παύσεων εκπληκτική.
Παρόλο που πρόκειται για αστραφτερό δεξιοτέχνη με τρομακτική τεχνική άνεση, στο ρεσιτάλ της περασμένης Κυριακής ξεδίπλωσε την λυρική και στοχαστική του πλευρά, λιγότερο γνώστη στο ευρύ κοινό.
Άνοιξε το πρόγραμμα με Πιότρ ΄Ιλιτς Τσαικόφσκι, «Ντούμκα –Σκηνές από ένα Ρωσικό Χωριό» (1866) και τρία κομμάτια από τις « Εποχές» του ( 1886)-« Ιούλιος: Tο τραγούδι του θεριστή», « Αύγουστος: H συγκομιδή » Σεπτέμβριος : To κυνήγι».
Ο Μπερεζοβσκι ξεκίνησε με την λυρική του πλευρά για να περάσει σε έργα υψηλών δεξιοτεχνικών απαιτήσεων του ύστερου ρομαντισμού του Σεργκέι Ραχμάνινοφ, αποσπάσματα από τις σπουδές – Πίνακες , έργο 39 ( 1916-1917).
Το δεύτερο μέρος ξεκίνησε με τον ΄Εντβαρντ Γκρίκ – επτά από τα έξοχα «Λυρικά Κομμάτια του» ( 1867-1901), και ολοκληρώθηκε μέσα στην θύελλα των μοναδικών «Σπουδών υπερβατικής δυσκολίας» ( 1826-1852) του Φραντς Λίστ.
Τα έργα αυτά απαιτούν τεχνική και αντοχές εξωπραγματικές. Ο Μπορίς Μπερεζόβσκι, στάθηκε απέναντι τους Ατρόμητος, «βουτώντας στο Βυθό και εκτοξευόμενος στα ουράνια, ανυπέρβλητος συντριπτικός». Όπως έγραψαν και κριτικοί της παράστασης. Εξαλλάχθηκαν αμέτρητες ηχητικές αποχρώσεις και συνθηματικές καταστάσεις σε ένα άκρως απαιτητικό πρόγραμμα αντιπροσωπευτικό της Καρδιάς του Ρομαντισμού, με πρωταγωνιστές Τσαϊκόφσκι, Ραχμάνινοφ, Λίστ.
Το ακροατήριο ξέσπασε σε θερμά χειροκροτήματα και επιφωνήσεις και τον έφερε δυο φορές στην σκηνή για «μπίζ» μετά από μιάμιση ώρα ακρόασης, με δυο από τις Σπουδές του έργου 10 του Φρεντερίκ Σοπέν.
Ο Μπερεζόβσκι, ακούραστος, δικαίωσε κάθε προσδοκία και ενίσχυσε την φήμη του εξωπραγματικού καλλιτέχνη.
Ήταν μια υπέροχη και μοναδική βραδιά.!
Παραβρέθηκε η Πρόεδρος του Πανελλήνιου Συλλόγου Μεταμοσχευμένων σε Καρδιά και Πνεύμονα « Η Σκυτάλη» κα Ιωάννα Λεβαντή , πλήθος κόσμου των γραμμάτων και των Τεχνών, μεταξύ των οποίων η κα Κατερίνα Tόμας, Πρύτανις Του Frances Rich School, of Fine and Performing Arts, του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδας Deree, η πιανίστα Τατιάνα Παπαγεωργίου, η συνθέτης Ευγενία Μανωλίδου, η συνθέτης Κατερίνα Πολέμη, η τραγουδίστρια Μαρία Σουλτάτου, ο Παλαιστίνιος επιχειρηματίας Maurice Tanas κα.
Tromaktiko
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Δημόσιο: Αλλαγές στην άδεια ασθένειας τέκνων. Ποιοι προστέθηκαν
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Συνθήματα μίσους και σβάστικες σε τέμενος της Στοκχόλμης
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ