2017-09-26 12:00:21
Τα «Παλλόμενα πέη» του Γιαν Φαμπρ ή πιο ορθά η παράσταση «Mount Olympus» του Βέλγου σκηνοθέτη συνεχίζουν να προκαλούν αντιδράσεις.
Αφού ο Δανός ο οποίος είχε αναλάβει διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών επί ΣΥΡΙΖΑ παραιτήθηκε κακήν κακώς ύστερα από τις αντιδράσεις που προκάλεσε η απόφασή του να εντάξει την εν λόγω, αμφιλεγόμενη, παράσταση στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ και να ανέβει στην Επίδαυρο (κάτι που δεν έγινε ποτέ αφού ακυρώθηκε), την ανέβασε στη Σερβία προκαλώντας και εκεί κακό χαμό.
Το Mount Olympus, είναι μια 24ωρη παράσταση, στην οποία συμμετέχουν δεκάδες ερμηνευτές, οι οποίοι ενσαρκώνουν Ολύμπιους θεούς, ημίθεους, θνητούς, τέρατα και ήρωες τραγωδιών -από τον Οιδίποδα ως τη Μήδεια- σε μια κοινή συνάντηση επί σκηνής, όπου, ως επί το πλείστον γυμνή μοστράρουν τα γεννητικά τους όργανα, αναπαριστώντας, υποτίθεται, ένα διονυσιακό όργιο.
Η παράσταση είχε ανέβει για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη τον Οκτώβριο του 2015, και θα ανέβαινε και στην Επίδαυρο το καλοκαίρι του 2016.
Η παράσταση με τα παλλόμενα πέη άνοιξε το Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου του Βελιγραδίου στη Σερβία την περασμένη εβδομάδα και ταυτόχρονα μεταδόθηκε από την κρατική τηλεόραση, προκαλώντας όμως την οργή κάποιων τηλεθεατών που θεωρούσαν ακατάλληλο το περιεχόμενο ειδικά για να προβληθεί μέρα μεσημέρι.
«Πόσο κοστίζει στους Σέρβους η μετάδοση αυτή η μετάδοση της παράστασης live για 24 ώρες, από δημόσιο σταθμό;», έγραψε μια τηλεθεατής ονόματι Αννα. Κάποιος άλλος, υπογράφοντας ως «Μάστερ» σημείωσε: «Ποτέ δεν θα καταλάβω αυτού του είδους τον πολιτισμό», ενώ κάποιες άλλες κριτικές δεν ήταν καθόλου... ευγενικές.
grxpress
Αφού ο Δανός ο οποίος είχε αναλάβει διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών επί ΣΥΡΙΖΑ παραιτήθηκε κακήν κακώς ύστερα από τις αντιδράσεις που προκάλεσε η απόφασή του να εντάξει την εν λόγω, αμφιλεγόμενη, παράσταση στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ και να ανέβει στην Επίδαυρο (κάτι που δεν έγινε ποτέ αφού ακυρώθηκε), την ανέβασε στη Σερβία προκαλώντας και εκεί κακό χαμό.
Το Mount Olympus, είναι μια 24ωρη παράσταση, στην οποία συμμετέχουν δεκάδες ερμηνευτές, οι οποίοι ενσαρκώνουν Ολύμπιους θεούς, ημίθεους, θνητούς, τέρατα και ήρωες τραγωδιών -από τον Οιδίποδα ως τη Μήδεια- σε μια κοινή συνάντηση επί σκηνής, όπου, ως επί το πλείστον γυμνή μοστράρουν τα γεννητικά τους όργανα, αναπαριστώντας, υποτίθεται, ένα διονυσιακό όργιο.
Η παράσταση είχε ανέβει για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη τον Οκτώβριο του 2015, και θα ανέβαινε και στην Επίδαυρο το καλοκαίρι του 2016.
Η παράσταση με τα παλλόμενα πέη άνοιξε το Διεθνές Φεστιβάλ Θεάτρου του Βελιγραδίου στη Σερβία την περασμένη εβδομάδα και ταυτόχρονα μεταδόθηκε από την κρατική τηλεόραση, προκαλώντας όμως την οργή κάποιων τηλεθεατών που θεωρούσαν ακατάλληλο το περιεχόμενο ειδικά για να προβληθεί μέρα μεσημέρι.
«Πόσο κοστίζει στους Σέρβους η μετάδοση αυτή η μετάδοση της παράστασης live για 24 ώρες, από δημόσιο σταθμό;», έγραψε μια τηλεθεατής ονόματι Αννα. Κάποιος άλλος, υπογράφοντας ως «Μάστερ» σημείωσε: «Ποτέ δεν θα καταλάβω αυτού του είδους τον πολιτισμό», ενώ κάποιες άλλες κριτικές δεν ήταν καθόλου... ευγενικές.
grxpress
VIDEO
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Το Άγιο Όρος δεν δέχεται τον Τσίπρα-ακυρώνεται η επίσκεψη
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Η Κάρλα Μπρούνι στην Αθήνα με το «French Touch»
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ