2018-01-17 22:17:20
Με την κατάθεση του καθηγητή Σύγχρονης Πολιτικής και Κοινωνικής Ιστορίας του ΑΠΘ, Γιώργου Μαργαρίτη, συνεχίστηκε η δίκη της Χρυσής Αυγής στις φυλακές Κορυδαλλού. Ο κ. Μαργαρίτης
κατέθεσε προσωπική μαρτυρία για επίθεση της ναζιστικής οργάνωσης.
Ο καθηγητής του Αριστοτελείου κατέθεσε για τα όσα έζησε ο ίδιος προσωπικά τον Μάιο του 2011, λίγες ημέρες μετά τη δολοφονία του Μανώλη Καντάρη. «Σε λεωφορείο στο κέντρο της Αθήνας, τελευταία στάση πριν βγεις στην Πατησίων, μπήκαν πέντε – έξι άτομα, ένας εκ των οποίων ο Κασιδιάρης που κάθισε στη μέση του λεωφορείου και φώναζε “ζήτω το έθνος”, οι άλλοι σήκωναν τα κεφάλια να δουν τα φυλετικά χαρακτηριστικά των επιβατών και πέταγαν έξω, κλοτσώντας και χτυπώντας, τους μελαμψούς συνανθρώπους μας» είπε ο κ. Μαργαρίτης χαρακτηρίζοντας το περιστατικό ως «καταδρομική εγκληματική επίθεση».
Συνεχίζοντας την κατάθεσή του ο Γιώργος Μαργαρίτης εξήγησε ότι όταν η Χρυσή Αυγή λέει «Έθνος» δεν εννοεί τον ορισμό που έδωσε η Γαλλική Επανάσταση. «Εννοεί μόνο όσους έχουν τη σωστή ποιότητα αίματος φυλετικά».
Μίλησε, ακόμη, για το σύνθημα «αίμα, τιμή Χρυσή Αυγή» εξηγώντας «το αίμα είναι το κριτήριο ότι “ανήκουμε στη φυλή”. Το καθαρό αίμα. Όλους όσους της εναντιώνονται τη βγάζουν έξω από τη νομική τάξη. Το “τιμή” είναι ότι το αίμα το υπερασπίζεσαι με τιμή. Βουτάς μετανάστες και τους βαράς. Γιατί τιμή γι' αυτούς είναι να κυνηγούν όσους νομίζουν ότι ο αίμα τους δε είναι σαν το δικό τους».
Γενικά για τις επιθέσεις της Χρυσής Αυγής σημείωσε ότι «ακολουθεί την πεπατημένη της ναζιστικής πρακτικής που έχει να προσφέρει στο σύστημα το βαρύ χέρι, τη βία. Έχουν κοινά χαρακτηριστικά: τρόπος ενέργειας, πρόθεση, άνευ όρων και ορίων χρήση βίας, διάθεση να αποτυπώσουν τον τρόμο στην κοινωνία, είναι αλυσίδα πράξεων και είναι τόσο δεμένες που αποκλείεται να έχουν γίνει αυτόβουλα και να μην είναι κομμάτι αναπόσπαστης πολιτικής της οργάνωσης.Η έρευνα που έχει γίνει ως τώρα μας έχει δωσει μια σειρά στοιχείων τηλεπικοινωνιών που αποδεικνύουν αυτή την αλυσίδα».
Χαρακτήρισε, ακόμη, «παγανιστικά θεϊκό» το πρόσωπο του αρχηγού στο ναζισμό επισημαίνοντας «Η αλυσίδα των αποφάσεων φαντάζεστε να γίνεται ερήμην ενός αρχηγού; Είναι η πίστη. Ακόμα κι αν δεν είχαμε όλα αυτά τα αποδεικτικά στοιχεία, σ'υμφωνα με την κοινή λογική, σε τέτοιου τύπου οργανώσεις θα υπήρχε μείζον πρόβλημα αν όλα δεν απέρρεαν από τον Αρχηγό».
Τέλος, ο Γιώργος Μαργαρίτης μίλησε και για τα freikorps, τα εθελοντικά ακροδεξιά σώματα που δημιουργήθηκαν με τη λήξη του Α' Παγκοσμίου Πολέμου και ευθύνονται για τη δολοφονία πολλών ανθρώπων, ανάμεσά τους και η Ρόζα Λούξεμπουργκ. «Το γεγονός ότι η ΧΑ αναφέρεται σε αυτό το ναζιστικό πρότυπο για να περιγράψει τη δική της δράση δείχνει την πρόθεσή της να ασκήσει πολιτική μέσω των ταγμάτων εφόδου» υπογράμμισε.
efsyn.gr
_
κατέθεσε προσωπική μαρτυρία για επίθεση της ναζιστικής οργάνωσης.
Ο καθηγητής του Αριστοτελείου κατέθεσε για τα όσα έζησε ο ίδιος προσωπικά τον Μάιο του 2011, λίγες ημέρες μετά τη δολοφονία του Μανώλη Καντάρη. «Σε λεωφορείο στο κέντρο της Αθήνας, τελευταία στάση πριν βγεις στην Πατησίων, μπήκαν πέντε – έξι άτομα, ένας εκ των οποίων ο Κασιδιάρης που κάθισε στη μέση του λεωφορείου και φώναζε “ζήτω το έθνος”, οι άλλοι σήκωναν τα κεφάλια να δουν τα φυλετικά χαρακτηριστικά των επιβατών και πέταγαν έξω, κλοτσώντας και χτυπώντας, τους μελαμψούς συνανθρώπους μας» είπε ο κ. Μαργαρίτης χαρακτηρίζοντας το περιστατικό ως «καταδρομική εγκληματική επίθεση».
Συνεχίζοντας την κατάθεσή του ο Γιώργος Μαργαρίτης εξήγησε ότι όταν η Χρυσή Αυγή λέει «Έθνος» δεν εννοεί τον ορισμό που έδωσε η Γαλλική Επανάσταση. «Εννοεί μόνο όσους έχουν τη σωστή ποιότητα αίματος φυλετικά».
Μίλησε, ακόμη, για το σύνθημα «αίμα, τιμή Χρυσή Αυγή» εξηγώντας «το αίμα είναι το κριτήριο ότι “ανήκουμε στη φυλή”. Το καθαρό αίμα. Όλους όσους της εναντιώνονται τη βγάζουν έξω από τη νομική τάξη. Το “τιμή” είναι ότι το αίμα το υπερασπίζεσαι με τιμή. Βουτάς μετανάστες και τους βαράς. Γιατί τιμή γι' αυτούς είναι να κυνηγούν όσους νομίζουν ότι ο αίμα τους δε είναι σαν το δικό τους».
Γενικά για τις επιθέσεις της Χρυσής Αυγής σημείωσε ότι «ακολουθεί την πεπατημένη της ναζιστικής πρακτικής που έχει να προσφέρει στο σύστημα το βαρύ χέρι, τη βία. Έχουν κοινά χαρακτηριστικά: τρόπος ενέργειας, πρόθεση, άνευ όρων και ορίων χρήση βίας, διάθεση να αποτυπώσουν τον τρόμο στην κοινωνία, είναι αλυσίδα πράξεων και είναι τόσο δεμένες που αποκλείεται να έχουν γίνει αυτόβουλα και να μην είναι κομμάτι αναπόσπαστης πολιτικής της οργάνωσης.Η έρευνα που έχει γίνει ως τώρα μας έχει δωσει μια σειρά στοιχείων τηλεπικοινωνιών που αποδεικνύουν αυτή την αλυσίδα».
Χαρακτήρισε, ακόμη, «παγανιστικά θεϊκό» το πρόσωπο του αρχηγού στο ναζισμό επισημαίνοντας «Η αλυσίδα των αποφάσεων φαντάζεστε να γίνεται ερήμην ενός αρχηγού; Είναι η πίστη. Ακόμα κι αν δεν είχαμε όλα αυτά τα αποδεικτικά στοιχεία, σ'υμφωνα με την κοινή λογική, σε τέτοιου τύπου οργανώσεις θα υπήρχε μείζον πρόβλημα αν όλα δεν απέρρεαν από τον Αρχηγό».
Τέλος, ο Γιώργος Μαργαρίτης μίλησε και για τα freikorps, τα εθελοντικά ακροδεξιά σώματα που δημιουργήθηκαν με τη λήξη του Α' Παγκοσμίου Πολέμου και ευθύνονται για τη δολοφονία πολλών ανθρώπων, ανάμεσά τους και η Ρόζα Λούξεμπουργκ. «Το γεγονός ότι η ΧΑ αναφέρεται σε αυτό το ναζιστικό πρότυπο για να περιγράψει τη δική της δράση δείχνει την πρόθεσή της να ασκήσει πολιτική μέσω των ταγμάτων εφόδου» υπογράμμισε.
efsyn.gr
_
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ