2018-06-26 09:06:47
« Έστιν ουν Ελλάς και η Μακεδονία»
Για άλλη μια φορά η Ελλάδα, πιστή στα εθνικά ραντεβού της με την ιστορία, καλείται να υπερασπιστεί τα κυριαρχικά της δικαιώματα και να αποδείξει το αυτονόητο, σε πείσμα των επιβουλέων και εναντίων των τεχνηέντως ανιστόρητων και δόλιων διαστρεβλωτών της ιστορίας της.
Η γη αυτή, ποτισμένη ουκ ολίγες φορές, με το αίμα τον προγόνων μας, δεν είναι προς διαπραγμάτευση. Η υπεράσπιση κάθε σπιθαμής της αποτελεί βαριά κληρονομιά και ύψιστο καθήκον που το οφείλουμε στους υπερασπιστές της, αλλά κυρίως στα παιδιά μας και στις γενιές που θα ακολουθήσουν.
Δεν ξεπουλάμε ούτε μία λέξη από το βιβλίο της ιστορικής ταυτότητάς μας.
Σε όσους επιβουλεύονται αυτόν εδώ τον τόπο, όλα αυτά τα χρόνια, απαντάμε ξεκάθαρα. Η Μακεδονία είναι ελληνική και θα παραμείνει ελληνική.
Προσπαθούν να μας πείσουν ότι δεν γίνεται να βρεθεί συμβιβαστική λύση με την γείτονα χώρα χωρίς τον όρο Μακεδονία. Απαντάμε. Δεν μας ενδιαφέρει μία λύση εάν είναι να πουλήσουμε την ψυχή μας, γιατί η Μακεδονία είναι η ψυχή μας.
Εάν υποχωρήσουμε, στην ουσία ανοίγουμε μόνοι μας, διάπλατες τις πόρτες για να περάσει και να επιβληθεί δια παντός ένα τραγικό και άθλιο ιστορικό ψέμα, με απρόβλεπτες συνέπειες για την πατρίδα μας. Οι σκοπιανοί που υποστηρίζουν ότι είναι μακεδόνες, μέχρι το 1991 δέχονταν να ονομάζονται νότιο-σλάβοι (γιουγκο-σλάβοι). Το πως γίνεται ένας λαός να είναι σλάβικος κατά την κρατική υπόσταση και μακεδονικής κατά την εθνική, ανάγεται στα μυστήρια της σύγχρονης πολιτικής αλχημείας.
Η Μακεδονία από μόνη της, με τις χιλιετίες της παλιάς της δόξας, δεν θα επιτρέψει την αλλαγή της ιστορίας. Μόνο το άκουσμα των ονομάτων του Αριστοτέλη και του Μεγάλου Αλεξάνδρου και η συνεισφορά τους στην ιστορία του ανθρώπινου γένους, του πρώτου με τη σοφία του και του δεύτερου με την πολεμική του αρετή, την ανδρεία, την εξαίρετη πολιτική και τη μεγαλοσύνη του, θα έπρεπε να είναι αρκετά για να επαναφέρουν στα λογικά τους όλους αυτούς που προσπαθούν να παραποιήσουν την ιστορία της.
Ο Βασιλιάς της Μακεδονίας Φίλιππος ο Β΄ και ο γιός του Αλέξανδρος ο Μέγας στον οποίο οι Σκοπιανοί προσπαθούν επισταμένα να προσδώσουν «Σλαβομακεδονική» ταυτότητα, ενεργούσαν όχι απλώς σαν Έλληνες αλλά σαν Πανελλήνιοι Αρχηγοί, με την έννοια ότι έκαναν πράξη την παλιά ιδέα του σχηματισμού ενός ενιαίου Ελληνικού κράτους με τη συγχώνευση των Ελληνικών πόλεων-κρατών.
Η Παλαιά Διαθήκη, οι αρχαίοι συγγραφείς, σύγχρονοι ερευνητές, αμέτρητες επιγραφές σε αγάλματα, τάφους, στήλες με Ελληνικά ονόματα και αναθήματα, χιλιάδες νομίσματα, όχι μόνο στη Μακεδονία και στην υπόλοιπη Ελλάδα αλλά και σε χώρες του εξωτερικού όπως στη Λιβύη, την Αίγυπτο και την Ασία, μέχρι τις Ινδίες, επιβεβαιώνουν κατηγορηματικά ότι, οι Μακεδόνες σαν Έλληνες, είχαν τους ίδιους θεούς, τις ίδιες θρησκευτικές λατρείες, και ότι ήταν αυτοί που διέδωσαν τη γλώσσα τους, που ήταν η Ελληνική, και το Ελληνικό πνεύμα σε όλο το γνωστό τότε κόσμο.
Οι Αρχαίοι συγγραφείς και ιστορικοί δίνουν επίσης αμέτρητα αποδεικτικά στοιχεία. Η πρώτη ιστορική αναφορά δίνεται από τον Όμηρο ο οποίος στην Ιλιάδα μνημονεύει τα ονόματα διαφόρων Πελασγικών και Ελληνικών φυλών που ζούσαν στη Μακεδονία.
Ο Στράβων αναφέρει: «Φυσικά η Μακεδονία είναι μέρος της Ελλάδας».
Ο Ηρόδοτος γράφει : «Οι απόγονοι του Περδίκα, του πρώτου Βασιλιά των Μακεδόνων, είναι Έλληνες, όπως οι ίδιοι το θέλουν και όπως εγώ ο ίδιος το ξέρω».
Ο Θουκυδίδης αναφέρει ότι : «Οι Μακεδόνες αποτελούνται από διάφορες ελληνικές φυλές κάτω από διάφορους Βασιλιάδες».
Ο Πολύβιος λέει : «Οποία και πόσο μεγάλη τιμή πρέπει να ανήκει στους Μακεδόνες οι οποίοι το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους δεν έπαψαν ποτέ να μάχονται εναντίον των Βαρβάρων για την ασφάλεια των Ελλήνων».
Ο Αρριανός, στο βιβλίο του «Ανάβαση του Αλεξάνδρου» αναφέρει ότι μετά τη μάχη του Γρανικού ο Αλέξανδρος έκανε τα εξής : «Έστειλε στην Αθήνα, την πρώτη πόλη όλων των Ελλήνων, και όχι στην Πέλλα που ήταν η πρωτεύουσα της Μακεδονίας, τριακόσιες πανοπλίες και άλλα Περσικά λάφυρα, για να ανατεθούν στην πολιούχο Αθηνά με την αφιέρωση «Αλέξανδρος ο Φιλίππου και οι Έλληνες, πλην Λακεδαιμονίων, από των Βαρβάρων των την Ασίαν οικούντων». Επίσης λέει ότι 2000 Έλληνες μισθοφόρους των Περσών, που συνέλαβε αιχμαλώτους, τους έστειλε δέσμιους στη Μακεδονία για να εργασθούν εκεί σαν δούλοι «ότι παρά τα κοινά δόξαντα τοις Έλλησιν, Έλληνες όντες, εναντία τη Ελλάδι υπέρ των Βαρβάρων εμάχοντο».
Με τις ενέργειές του αυτές ο Αλέξανδρος, εκτός από την απογοήτευσή του για τη μη συμμετοχή των Σπαρτιατών στην Πανελλήνια εκστρατεία εναντίον των Περσών και για τις πολύ λίγες περιπτώσεις που Έλληνες πολέμησαν στο πλευρό των Περσών, δείχνει κυρίως πόσο περήφανος αισθανόταν για την Ελληνική καταγωγή του, ότι το επίτευγμά του το θεωρούσε καθαρά Ελληνικό και ότι το ίδιο θα έπρεπε να αισθάνονταν και οι άλλοι Μακεδόνες αφού ο Αλέξανδρος δεν έκανε καμιά ξεχωριστή αναφορά σ΄αυτούς.
Ο Παυσανίας επιβεβαιώνει ότι οι Μακεδόνες ήταν μέλη των Δελφικών Αμφικτυονιών λέγοντας : «Την εποχή μου οι Αμφικτυονίες ήταν τριάντα. Οι περιοχές της Νικόπολης, της Μακεδονίας και της Θεσσαλίας έστειλαν η κάθε μια από έξη αντιπροσώπους» δεδομένου ότι, όπως είναι γνωστό σε όλους, μόνο Έλληνες ήταν μέλη Αμφικτυονιών. Επίσης ο Παυσανίας επιβεβαιώνει ότι οι Μακεδόνες συμμετείχαν στους Ολυμπιακούς Αγώνες, όπου μόνο Έλληνες μπορούσαν να αγωνιστούν, με πολλές συμμετοχές και πολλούς νικητές.
Ο Γιόχαν Γουσταύος Ντρόϊζεν, διαπρεπής Γερμανός φιλόλογος και ιστορικός στην ιστορία που έγραψε για το Μέγα Αλέξανδρο τονίζει ότι : «και οι δύο, και ο Φίλιππος και ο Αλέξανδρος, μετέφεραν και μετέδωσαν στους λαούς της Ασίας όχι το Μακεδονικό πολιτισμό, γιατί δεν υπήρξε ποτέ ανεξάρτητος, αλλά τον Ελληνικό πολιτισμό».
Η ιστορία έχει καταγραφεί και είναι ξεκάθαρη και αμείλικτη. Το γεγονός ότι υπάρχουν άλλες χώρες, που αναγνώρισαν τα Σκόπια με το όνομα «Μακεδονία», παραβλέποντας ότι έτσι γελοιοποιούνται μπροστά στην Ιστορία, δεν δημιουργεί δεσμεύσεις για την χώρα μας και δεν μας αφορά, αφού η δική μας απόφαση και μόνο είναι που θα νομιμοποιήσει ιστορικά και θα κρίνει τελεσίδικα το θέμα αυτό.
Μόνος αρμόδιος να συναινέσει στην όποια λύση και στον όποιο συμβιβασμό είναι ο κυρίαρχος ελληνικός λαός. Μόνο αυτός στο σύνολο του και όχι επιμέρους εκπρόσωποι μικρών ή μεγαλύτερων μειοψηφιών, έχει δικαίωμα να αποφασίζει για την μοίρα του και την ιστορία των προγόνων του.
Η ηγεσία των Σκοπίων, ενός λαού με πασιφανή σλαβική ταυτότητα και γλώσσα και με επεκτατικές βλέψεις στηριζόμενη σε ένα οργανωμένο σχέδιο ιστορικής παραποίησης, γνωρίζει πως τα σαθρά θεμέλια πάνω στα οποία προσπαθεί να κτίσει το νεοσύστατο κράτος του, θα καταρρεύσουν σαν τραπουλόχαρτα χωρίς την δική μας συναίνεση, μπροστά στα χιλιάδες χρόνια ελληνικής ιστορίας που έχουν χαράξει κάθε πέτρα σε αυτόν τον τόπο.
Ως Έλληνες πολίτες και υπερήφανοι κάτοικοι της Μακεδονίας, καλούμε όλους να αναλογιστούν το βάρος της ιστορικής ευθύνης η οποία θα πρέπει να κυριαρχήσει στην συνείδηση τους κατά την λήψη των αποφάσεων τους.
Ο
ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Νικόλαος Παναγιωτίδης
Επισμηναγός (ΤΣΕ)
Ο
ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Κυριάκος Αυγερινός
Αντισμήναρχος (ΕΑ)
kranosgr
Για άλλη μια φορά η Ελλάδα, πιστή στα εθνικά ραντεβού της με την ιστορία, καλείται να υπερασπιστεί τα κυριαρχικά της δικαιώματα και να αποδείξει το αυτονόητο, σε πείσμα των επιβουλέων και εναντίων των τεχνηέντως ανιστόρητων και δόλιων διαστρεβλωτών της ιστορίας της.
Η γη αυτή, ποτισμένη ουκ ολίγες φορές, με το αίμα τον προγόνων μας, δεν είναι προς διαπραγμάτευση. Η υπεράσπιση κάθε σπιθαμής της αποτελεί βαριά κληρονομιά και ύψιστο καθήκον που το οφείλουμε στους υπερασπιστές της, αλλά κυρίως στα παιδιά μας και στις γενιές που θα ακολουθήσουν.
Δεν ξεπουλάμε ούτε μία λέξη από το βιβλίο της ιστορικής ταυτότητάς μας.
Σε όσους επιβουλεύονται αυτόν εδώ τον τόπο, όλα αυτά τα χρόνια, απαντάμε ξεκάθαρα. Η Μακεδονία είναι ελληνική και θα παραμείνει ελληνική.
Προσπαθούν να μας πείσουν ότι δεν γίνεται να βρεθεί συμβιβαστική λύση με την γείτονα χώρα χωρίς τον όρο Μακεδονία. Απαντάμε. Δεν μας ενδιαφέρει μία λύση εάν είναι να πουλήσουμε την ψυχή μας, γιατί η Μακεδονία είναι η ψυχή μας.
Εάν υποχωρήσουμε, στην ουσία ανοίγουμε μόνοι μας, διάπλατες τις πόρτες για να περάσει και να επιβληθεί δια παντός ένα τραγικό και άθλιο ιστορικό ψέμα, με απρόβλεπτες συνέπειες για την πατρίδα μας. Οι σκοπιανοί που υποστηρίζουν ότι είναι μακεδόνες, μέχρι το 1991 δέχονταν να ονομάζονται νότιο-σλάβοι (γιουγκο-σλάβοι). Το πως γίνεται ένας λαός να είναι σλάβικος κατά την κρατική υπόσταση και μακεδονικής κατά την εθνική, ανάγεται στα μυστήρια της σύγχρονης πολιτικής αλχημείας.
Η Μακεδονία από μόνη της, με τις χιλιετίες της παλιάς της δόξας, δεν θα επιτρέψει την αλλαγή της ιστορίας. Μόνο το άκουσμα των ονομάτων του Αριστοτέλη και του Μεγάλου Αλεξάνδρου και η συνεισφορά τους στην ιστορία του ανθρώπινου γένους, του πρώτου με τη σοφία του και του δεύτερου με την πολεμική του αρετή, την ανδρεία, την εξαίρετη πολιτική και τη μεγαλοσύνη του, θα έπρεπε να είναι αρκετά για να επαναφέρουν στα λογικά τους όλους αυτούς που προσπαθούν να παραποιήσουν την ιστορία της.
Ο Βασιλιάς της Μακεδονίας Φίλιππος ο Β΄ και ο γιός του Αλέξανδρος ο Μέγας στον οποίο οι Σκοπιανοί προσπαθούν επισταμένα να προσδώσουν «Σλαβομακεδονική» ταυτότητα, ενεργούσαν όχι απλώς σαν Έλληνες αλλά σαν Πανελλήνιοι Αρχηγοί, με την έννοια ότι έκαναν πράξη την παλιά ιδέα του σχηματισμού ενός ενιαίου Ελληνικού κράτους με τη συγχώνευση των Ελληνικών πόλεων-κρατών.
Η Παλαιά Διαθήκη, οι αρχαίοι συγγραφείς, σύγχρονοι ερευνητές, αμέτρητες επιγραφές σε αγάλματα, τάφους, στήλες με Ελληνικά ονόματα και αναθήματα, χιλιάδες νομίσματα, όχι μόνο στη Μακεδονία και στην υπόλοιπη Ελλάδα αλλά και σε χώρες του εξωτερικού όπως στη Λιβύη, την Αίγυπτο και την Ασία, μέχρι τις Ινδίες, επιβεβαιώνουν κατηγορηματικά ότι, οι Μακεδόνες σαν Έλληνες, είχαν τους ίδιους θεούς, τις ίδιες θρησκευτικές λατρείες, και ότι ήταν αυτοί που διέδωσαν τη γλώσσα τους, που ήταν η Ελληνική, και το Ελληνικό πνεύμα σε όλο το γνωστό τότε κόσμο.
Οι Αρχαίοι συγγραφείς και ιστορικοί δίνουν επίσης αμέτρητα αποδεικτικά στοιχεία. Η πρώτη ιστορική αναφορά δίνεται από τον Όμηρο ο οποίος στην Ιλιάδα μνημονεύει τα ονόματα διαφόρων Πελασγικών και Ελληνικών φυλών που ζούσαν στη Μακεδονία.
Ο Στράβων αναφέρει: «Φυσικά η Μακεδονία είναι μέρος της Ελλάδας».
Ο Ηρόδοτος γράφει : «Οι απόγονοι του Περδίκα, του πρώτου Βασιλιά των Μακεδόνων, είναι Έλληνες, όπως οι ίδιοι το θέλουν και όπως εγώ ο ίδιος το ξέρω».
Ο Θουκυδίδης αναφέρει ότι : «Οι Μακεδόνες αποτελούνται από διάφορες ελληνικές φυλές κάτω από διάφορους Βασιλιάδες».
Ο Πολύβιος λέει : «Οποία και πόσο μεγάλη τιμή πρέπει να ανήκει στους Μακεδόνες οι οποίοι το μεγαλύτερο μέρος της ζωής τους δεν έπαψαν ποτέ να μάχονται εναντίον των Βαρβάρων για την ασφάλεια των Ελλήνων».
Ο Αρριανός, στο βιβλίο του «Ανάβαση του Αλεξάνδρου» αναφέρει ότι μετά τη μάχη του Γρανικού ο Αλέξανδρος έκανε τα εξής : «Έστειλε στην Αθήνα, την πρώτη πόλη όλων των Ελλήνων, και όχι στην Πέλλα που ήταν η πρωτεύουσα της Μακεδονίας, τριακόσιες πανοπλίες και άλλα Περσικά λάφυρα, για να ανατεθούν στην πολιούχο Αθηνά με την αφιέρωση «Αλέξανδρος ο Φιλίππου και οι Έλληνες, πλην Λακεδαιμονίων, από των Βαρβάρων των την Ασίαν οικούντων». Επίσης λέει ότι 2000 Έλληνες μισθοφόρους των Περσών, που συνέλαβε αιχμαλώτους, τους έστειλε δέσμιους στη Μακεδονία για να εργασθούν εκεί σαν δούλοι «ότι παρά τα κοινά δόξαντα τοις Έλλησιν, Έλληνες όντες, εναντία τη Ελλάδι υπέρ των Βαρβάρων εμάχοντο».
Με τις ενέργειές του αυτές ο Αλέξανδρος, εκτός από την απογοήτευσή του για τη μη συμμετοχή των Σπαρτιατών στην Πανελλήνια εκστρατεία εναντίον των Περσών και για τις πολύ λίγες περιπτώσεις που Έλληνες πολέμησαν στο πλευρό των Περσών, δείχνει κυρίως πόσο περήφανος αισθανόταν για την Ελληνική καταγωγή του, ότι το επίτευγμά του το θεωρούσε καθαρά Ελληνικό και ότι το ίδιο θα έπρεπε να αισθάνονταν και οι άλλοι Μακεδόνες αφού ο Αλέξανδρος δεν έκανε καμιά ξεχωριστή αναφορά σ΄αυτούς.
Ο Παυσανίας επιβεβαιώνει ότι οι Μακεδόνες ήταν μέλη των Δελφικών Αμφικτυονιών λέγοντας : «Την εποχή μου οι Αμφικτυονίες ήταν τριάντα. Οι περιοχές της Νικόπολης, της Μακεδονίας και της Θεσσαλίας έστειλαν η κάθε μια από έξη αντιπροσώπους» δεδομένου ότι, όπως είναι γνωστό σε όλους, μόνο Έλληνες ήταν μέλη Αμφικτυονιών. Επίσης ο Παυσανίας επιβεβαιώνει ότι οι Μακεδόνες συμμετείχαν στους Ολυμπιακούς Αγώνες, όπου μόνο Έλληνες μπορούσαν να αγωνιστούν, με πολλές συμμετοχές και πολλούς νικητές.
Ο Γιόχαν Γουσταύος Ντρόϊζεν, διαπρεπής Γερμανός φιλόλογος και ιστορικός στην ιστορία που έγραψε για το Μέγα Αλέξανδρο τονίζει ότι : «και οι δύο, και ο Φίλιππος και ο Αλέξανδρος, μετέφεραν και μετέδωσαν στους λαούς της Ασίας όχι το Μακεδονικό πολιτισμό, γιατί δεν υπήρξε ποτέ ανεξάρτητος, αλλά τον Ελληνικό πολιτισμό».
Η ιστορία έχει καταγραφεί και είναι ξεκάθαρη και αμείλικτη. Το γεγονός ότι υπάρχουν άλλες χώρες, που αναγνώρισαν τα Σκόπια με το όνομα «Μακεδονία», παραβλέποντας ότι έτσι γελοιοποιούνται μπροστά στην Ιστορία, δεν δημιουργεί δεσμεύσεις για την χώρα μας και δεν μας αφορά, αφού η δική μας απόφαση και μόνο είναι που θα νομιμοποιήσει ιστορικά και θα κρίνει τελεσίδικα το θέμα αυτό.
Μόνος αρμόδιος να συναινέσει στην όποια λύση και στον όποιο συμβιβασμό είναι ο κυρίαρχος ελληνικός λαός. Μόνο αυτός στο σύνολο του και όχι επιμέρους εκπρόσωποι μικρών ή μεγαλύτερων μειοψηφιών, έχει δικαίωμα να αποφασίζει για την μοίρα του και την ιστορία των προγόνων του.
Η ηγεσία των Σκοπίων, ενός λαού με πασιφανή σλαβική ταυτότητα και γλώσσα και με επεκτατικές βλέψεις στηριζόμενη σε ένα οργανωμένο σχέδιο ιστορικής παραποίησης, γνωρίζει πως τα σαθρά θεμέλια πάνω στα οποία προσπαθεί να κτίσει το νεοσύστατο κράτος του, θα καταρρεύσουν σαν τραπουλόχαρτα χωρίς την δική μας συναίνεση, μπροστά στα χιλιάδες χρόνια ελληνικής ιστορίας που έχουν χαράξει κάθε πέτρα σε αυτόν τον τόπο.
Ως Έλληνες πολίτες και υπερήφανοι κάτοικοι της Μακεδονίας, καλούμε όλους να αναλογιστούν το βάρος της ιστορικής ευθύνης η οποία θα πρέπει να κυριαρχήσει στην συνείδηση τους κατά την λήψη των αποφάσεων τους.
Ο
ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Νικόλαος Παναγιωτίδης
Επισμηναγός (ΤΣΕ)
Ο
ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Κυριάκος Αυγερινός
Αντισμήναρχος (ΕΑ)
kranosgr
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ