2018-07-16 09:30:14
Τι κρύβει η Μόνα Λίζα; Μήπως το μυστικό πίσω από τον διασημότερο ίσως πίνακα στην ιστορία είναι ότι κρύβει κι άλλο πορτρέτο; Αυτό πιστεύει ένας Γάλλος επιστήμονας, που ισχυρίζεται ότι ανακάλυψε ένα διαφορετικό πορτρέτο, κρυμμένο πίσω από εκείνο της Μόνα Λίζα, μετά από δεκαετή ανάλυση με τη χρήση της τεχνολογίας.
Ο Πασκάλ Κοτέ δηλώνει ότι η διασημότερη δημιουργία του Λεονάρντο ντα Βίντσι περιλαμβάνει μία φιγούρα που δεν διαθέτει ούτε το ευθύ βλέμμα ούτε το λεπτό χαμόγελο για το οποίο είναι γνωστός ο πίνακας.
Η Μόνα Λίζα βρίσκεται στο Λούβρο και είναι ο πιο πολύτιμος πίνακας στον κόσμο καθώς είναι ασφαλισμένος για 782 εκατ. δολάρια. Το μουσείο αρνήθηκε να σχολιάσει τους ισχυρισμούς του επιστήμονα.
Αυτή η ανακάλυψη σημαίνει ότι θα πρέπει να αλλάξει η ονομασία του πίνακα, σημείωσε ο ιστορικός τέχνης Αντριου Γκράχαμ Ντίξον. «Δεν έχω αμφιβολία ότι αυτή θα είναι μία από τις ειδήσεις του αιώνα», δήλωσε στο BBC.
Ο Κοτέ απέκτησε πρόσβαση στον πίνακα το 2004 και χρησιμοποίησε την τεχνική Layer Amplification Method για να τον αναλύσει, προβάλλοντας μία σειρά έντονων δεσμών φωτός σε αυτόν. Μία κάμερα καταγράφει την αντανάκλαση του φωτός, επιτρέποντάς του να ανασχηματίσει ότι βρίσκεται ανάμεσα στα στρώματα των χρωμάτων.
«Το αποτέλεσμα απορρίπτει πολλούς μύθους και αλλάζει για πάντα τον τρόπο που βλέπουμε το αριστούργημα του Ντα Βίντσι», πρόσθεσε ο επιστήμονας. «Οταν τελείωσα τον ανασχηματισμό, βρέθηκα μπροστά από το πορτρέτο της Λίσα Γκεραρντίνι και είναι εντελώς διαφορετική από τη σημερινή Μόνα Λίζα. Δεν είναι η ίδια γυναίκα». Tromaktiko
Ο Πασκάλ Κοτέ δηλώνει ότι η διασημότερη δημιουργία του Λεονάρντο ντα Βίντσι περιλαμβάνει μία φιγούρα που δεν διαθέτει ούτε το ευθύ βλέμμα ούτε το λεπτό χαμόγελο για το οποίο είναι γνωστός ο πίνακας.
Η Μόνα Λίζα βρίσκεται στο Λούβρο και είναι ο πιο πολύτιμος πίνακας στον κόσμο καθώς είναι ασφαλισμένος για 782 εκατ. δολάρια. Το μουσείο αρνήθηκε να σχολιάσει τους ισχυρισμούς του επιστήμονα.
Αυτή η ανακάλυψη σημαίνει ότι θα πρέπει να αλλάξει η ονομασία του πίνακα, σημείωσε ο ιστορικός τέχνης Αντριου Γκράχαμ Ντίξον. «Δεν έχω αμφιβολία ότι αυτή θα είναι μία από τις ειδήσεις του αιώνα», δήλωσε στο BBC.
Ο Κοτέ απέκτησε πρόσβαση στον πίνακα το 2004 και χρησιμοποίησε την τεχνική Layer Amplification Method για να τον αναλύσει, προβάλλοντας μία σειρά έντονων δεσμών φωτός σε αυτόν. Μία κάμερα καταγράφει την αντανάκλαση του φωτός, επιτρέποντάς του να ανασχηματίσει ότι βρίσκεται ανάμεσα στα στρώματα των χρωμάτων.
«Το αποτέλεσμα απορρίπτει πολλούς μύθους και αλλάζει για πάντα τον τρόπο που βλέπουμε το αριστούργημα του Ντα Βίντσι», πρόσθεσε ο επιστήμονας. «Οταν τελείωσα τον ανασχηματισμό, βρέθηκα μπροστά από το πορτρέτο της Λίσα Γκεραρντίνι και είναι εντελώς διαφορετική από τη σημερινή Μόνα Λίζα. Δεν είναι η ίδια γυναίκα». Tromaktiko
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Πώς πρέπει να πλένουμε τις πετσέτες θαλάσσης
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ