2012-06-12 15:27:17
Mια φωτογραφία Αιγύπτιου ψαρά που μπήκαν χθες βράδυ σπίτι του και τον τσάκισαν στο ξύλο. Ακούω στην τηλεόραση ότι είναι νόμιμος μετανάστης, ότι ζει κι εργάζεται στην Ελλάδα 18 χρόνια. Κι αν δεν ισχύει όμως αυτό; Αν δεν το έχουν ψάξει καλά και δεν είναι νόμιμος; Δεν θα βρεθεί κάποιος να μου το αντιγυρίσει θριαμβευτικά; Και τη φώτο τελικά γιατί να την ανεβάσω; Δεν θα βρεθεί κάποιος να μου στείλει λινκ με φωτογραφίες Ελλήνων και Ελληνίδων που χτυπήθηκαν, ληστεύθηκαν, φονεύθηκαν ακόμη; Δεν θα με εγκαλέσει για επιλεκτική ευαισθησία; Δεν θα με ρωτήσει πού μένω και πώς ζω εγώ; Πόσο αφ' υψηλού είναι η κριτική μου; Δεν θα βράσει από δίκαιη οργή και αγανάκτηση; Έκανα το λάθος και θεώρησα πως η τηλεοπτική σκηνή του Κασιδιάρη θα ήταν συντριπτική. Όντως ζω στον κόσμο μου. Οπότε αφού είχαν και απενοχοποιημένο θετικό αντίκτυπο τα αερομπουνίδια στην τραμπούκα μπολσεβίκα, γιατί να μην έχει πολλαπλάσιο θετικό αντίκτυπο το τσακισμένο πρόσωπο ενός αράπη; Τώρα τους χτυπάμε κι εμείς, τώρα μας φοβούνται κι εμάς, τώρα παίρνουμε το αίμα μας πίσω
. Αίμα - Τιμή. Όχι λοιπόν, δεν την ανεβάζω τη φωτογραφία. Ας ανεβάσω ένα βίντεο καλύτερα. Ας ανεβάσω λίγο ναρκωτικό ακόμη, λίγη φυγή ακόμη, λίγη ομορφιά ακόμη. Υπάρχει άλλη εναλλακτική; Ποιά είναι; Να τα βάλεις με το κτήνος κατά πρόσωπο. Μα το κτήνος δεν είναι αυτοί που χτυπάνε επειδή μισούν. Το κτήνος είναι αυτοί που επικροτούν αυτούς που χτυπάνε, επειδή χτυπάνε στη θέση τους και επειδή τώρα είναι οκ να μισείς. Το κτήνος είναι αυτοί που για τον Αιγύπτιο θα μου αντιπαρατάξουν τη χτυπημένη γριούλα και τη σιωπή μου όταν τη χτυπούσαν. Λες και η γριούλα είναι για αυτούς κάτι διαφορετικό από πρόφαση. Λες και ο Αιγύπτιος είναι για μένα κάτι διαφορετικό από τη δική μου πρόφαση. Λες κι εγώ δεν έχω κτήνος μέσα μου, λες κι είμαι γεμάτος λουλούδια. Ή λες κι ο μανιχαϊσμός έγινε ξαφνικά επαρκές εργαλείο ανάλυσης της συμπεριφοράς και των ιδεών των ανθρώπων. Λες και η στάση των κοινωνιών μπορεί να ερμηνευθεί απλά με άσπρο - μαύρο. Ωστόσο το μαύρο υπάρχει. Και το μαύρο ακόμα κι αν δεν αρκεί για να ερμηνεύσει το τι βρίσκεται πίσω από τις πράξεις, το τι βρίσκεται πίσω από την επικρότηση ή ανοχή της πράξης, είναι οι ίδιες οι πράξεις, είναι η ίδια η επικρότηση ή ανοχή της πράξης. Βίντεο λοιπόν αντί φωτογραφιας. Ομορφιά αντί ασχήμιας. Φυγή αντί πραγματικότητας. Απαστράπτων Ντον αντί ξυλοφορτωμένου Αιγύπτιου. Και γιατί όχι; Και πώς αλλιώς; Υοu only live twice, or so it seems. One for yourself and one for your nightmares.
Old Boy
Old Boy
VIDEO
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
ΤΩΡΑ:34 προσαγωγές ΠΑΟΚτσηδων στη Θεσσαλονίκη
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Οικοδομώντας τα καρτέλ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ