2019-12-24 09:17:35
Η επόμενη αρχιτεκτονική γραφικών της AMD, RDNA2, θέτει ως στόχους την υλοποίηση ray tracing στο επίπεδο του υλικού (hardware) και variable-rate shading. Η αποκάλυψη των χαρακτηριστικών του Xbox Series X ανέδειξε τα δύο αυτά χαρακτηριστικά που επιτυγχάνονται με τη βοήθεια της "next generation RDNA", όπως αναφέρθηκε από τους αρμόδιους της Microsoft. Λογικά, λοιπόν, αυτή η γενιά γραφικών είναι η RDNA2. Το SoC του Xbox Series X είναι βασισμένο στην αρχιτεκτονική ZEN 2, και πιθανότατα κατασκευάζεται με τη μέθοδο 7nm EUV της TSMC, ενώ η RDNA2 είναι βελτιστοποιημένη για την ίδια μέθοδο ολοκλήρωσης. Συνεπώς, εκτός από το SoC που θα αξιοποιήσει η Microsoft στη νέα κονσόλα, η AMD αναμένεται να αξιοποιήσει τη μέθοδο 7nm EUV και για τις διακριτές κάρτες γραφικών με αρχιτεκτονική RDNA2.
To Variable-Rate Shading είναι ένα χαρακτηριστικό που υλοποιείται στο επίπεδο του API, το οποίο επιτρέπει στο GPU να εξοικονομεί τους πόρους του δημιουργώντας σκιές (shadows) σε συγκεκριμένες περιοχές μιας σκηνής με μικρότερο ρυθμό (variable rate) σε σχέση με άλλα σημεία, με τρόπο που δεν είναι αντιληπτός από τον θεατή
. Η Microsoft ανέπτυξε δύο επίπεδα του VRS για το DirectX 12 API, το επίπεδο 1 που υποστηρίζεται αυτή τη στιγμή από τις Nvidia "Turing" και Intel Gen11 αρχιτεκτονικές και το επίπεδο 2 που υποστηρίζεται μόνο από τις Nvidia "Turing". H τρέχουσα RNDA αρχιτεκτονική δεν υποστηρίζει κανένα από τα δύο επίπεδα. Η υποστήριξη σε επίπεδο υλικού της τεχνολογίας Ray Tracing είναι το σημαντικότερο χαρακτηριστικό των καρτών γραφικών RTX 20xx και η AMD προσπαθεί να πετύχει ανάλογη υποστήριξη. Η Microsoft ήδη έχει τυποποιήσει το Ray Tracing σε επίπεδο λογισμικού με το DXR (DirectX Raytracing) API. Ένας συνδυασμός των VRS και dynamic render-resolution θα είναι απαραίτητος προκειμένου οι κονσόλες επόμενης γενιάς να επιτύχουν 60 fps 4Κ αλλά και να αποκτήσουν δυνατότητες 8Κ.
Freegr network blog- News about pc, technology.
freegr
To Variable-Rate Shading είναι ένα χαρακτηριστικό που υλοποιείται στο επίπεδο του API, το οποίο επιτρέπει στο GPU να εξοικονομεί τους πόρους του δημιουργώντας σκιές (shadows) σε συγκεκριμένες περιοχές μιας σκηνής με μικρότερο ρυθμό (variable rate) σε σχέση με άλλα σημεία, με τρόπο που δεν είναι αντιληπτός από τον θεατή
Freegr network blog- News about pc, technology.
freegr
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Κάλυμνος: Βυθίστηκε στο λιμάνι παροπλισμένο φορτηγό πλοίο
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
ΟΙ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΟ 2020
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ