2013-07-07 14:29:58
Μια ιδιαίτερα ξεχωριστή μουσική εμπειρία από αυτές που μένουν χαραγμένες είχαν οι θεατές της συναυλίας του διάσημου συνθέτη, δεξιοτέχνη πλήθους παραδοσιακών οργάνων από όλο τον κόσμο και παραγωγού Stephan Micus το βράδυ του Σαββάτου 6ης Ιουλίου στο Ρωμαϊκό Ωδείο στο πλαίσιο του Διεθνούς Φεστιβάλ Πάτρας 2013.
Από το πρώτο κομμάτι που παρουσίασε στο κοινό ο Stephan Micus διαμόρφωσε την κατάλληλη μυσταγωγική, ατμόσφαιρα μυώντας το κοινό σε μια εσωτερική διεργασία με έντονη συναισθηματική φόρτιση ταξιδεύοντάς το σε ένα μαγευτικό, υπερβατικό μουσικό ταξίδι σε όλους τους πολιτισμούς σε κάθε άκρη του κόσμου.
Ο Stephan Micus παρουσίασε τις συνθέσεις του που εμπεριέχονταν στα σπουδαία του άλμπουμ, τα οποία εκδόθηκαν υπό τη δισκογραφική σκέπη της διάσημης εταιρείας ECM προσφέροντας ένα αντιπροσωπευτικό πανόραμα της ογκώδους εργογραφίας του. Σπάνιες μουσικές στιγμές μιας ιδιοσυγκρασιακής συνθετικής γραφής που αντλεί από τα ατέλειωτα ταξίδια του Micus σε κάθε γωνιά του πλανήτη και τις αστείρευτες επιρροές του από τις κουλτούρες και τους πολιτισμούς .
Τις θαυμάσιες και υποβλητικές συνθέσεις του ο Stephan Micus τις παρουσίασε έχοντας μια πλατιά εκφραστική γκάμα οργάνων-πνευστών, εγχόρδων και κρουστών που δεν μπορείς να βρεις στα λεξικά, αλλά αντιθέτως τα έχει προσαρμόσει στο προσωπικό του μουσικό σύμπαν. Ένα σύμπαν που έχει στήσει όλα τα χρόνια της εξέχουσας δημιουργίας του και που δύσκολα μπορεί να αντιγραφεί και να προσεγγιστεί από ομότεχνούς του.
Αποκορύφωμα της συναυλίας ήταν η εκφραστική φωνητική του ερμηνεία στα δυο συγκλονιστικά κομμάτια του από το τελευταίο του άλμπουμ και 20ο της προσωπικής δισκογραφίας του με τίτλο «Panagia», που ο Micus έχει αφιερώσει στη γυναικεία ενέργεια που υπάρχει παντού στον κόσμο και μας προσφέρει μια εντελώς πρωτότυπη άποψη εκφρασμένη με τη δική του σφραγίδα. Ήταν δυο ύμνοι προς τη Θεοτόκο που επέλεξε ο Βασίλης Χατζηβασιλείου από το «Θεοτοκάριον», την «Ακολουθία Του Ακάθιστου Ύμνου» και τα «Προσωνύμια Της Παναγίας» διαμορφώνοντας
Ο Stephan Micus ως μελετητής του παγκόσμιου πολιτισμού μέσω της μουσικής έκφρασης, από το 1972 που έκανε το πρώτο του ταξίδι ανακαλύπτει τη μουσική των ανθρώπων σε ολόκληρο τον κόσμο. Μοναδικός αρχιτέκτονας του ήχου του, συνθέτει και ερμηνεύει ο ίδιος με βάση τις εμπειρίες και τις νέες ιδέες που φέρνει από τα ταξίδια του. Αυτή τη σπουδαία μουσική παρουσίασε στο Ρωμαϊκό Ωδείο αναδεικνύοντας την εσωτερικότητα και τη σαγήνη της αξιοποιώντας στο έπακρο τ η λιτότητα των μέσων, αποκλειστικά ακουστικών οργάνων χωρίς την παραμικρή παρέμβαση ηλεκτρονικού ήχου. Ένας προσωπικός μουσικός λόγος αρθρωμένος με πολλή δουλειά, μελέτη και εξονυχιστική έμφαση στη λεπτομέρεια.
Ο Stephan Micus τραγούδησε και έπαιξε duduk (αρμένικο πνευστό με διπλό καλάμι που γίνεται από ξύλο βερικοκιάς και έχει ένα διακριτικό ηχόχρωμα), shakuhachi (ιαπωνικό φλάουτο από μπαμπού), bavarian zither, kalimba (linguaphone από την Τανζανία), nohkan (μπαμπού φλάουτο που χρησιμοποιούνται από το Ιαπωνικό Noh Θέατρο), tapes και άλλα όργανα μεταγγίζοντας τη συγκίνηση και την αύρα του μουσικού όλου του κόσμου.
Το ακροατήριο εισέπραξε την αποκαλυπτική ενέργεια και έκθεση του διάσημου δημιουργού παρακολουθώντας με κατανυκτική σχεδόν προσήλωση το κοντσέρτο του, χειροκροτώντας τον με θέρμη και καλώντας τον για ένα ανκόρ, παρατείνοντας για λίγο ακόμα τη μουσική του περιπλάνηση. O Stephan Micus εξέφρασε την απόλυτη ικανοποίησή του από τον υπέροχο χώρο του Ρωμαϊκού Ωδείου και την εξαιρετική ακουστική του, που ανέδειξε τις λεπτές και ιδιαίτερες χροιές της μουσικής του.
xespao
Από το πρώτο κομμάτι που παρουσίασε στο κοινό ο Stephan Micus διαμόρφωσε την κατάλληλη μυσταγωγική, ατμόσφαιρα μυώντας το κοινό σε μια εσωτερική διεργασία με έντονη συναισθηματική φόρτιση ταξιδεύοντάς το σε ένα μαγευτικό, υπερβατικό μουσικό ταξίδι σε όλους τους πολιτισμούς σε κάθε άκρη του κόσμου.
Ο Stephan Micus παρουσίασε τις συνθέσεις του που εμπεριέχονταν στα σπουδαία του άλμπουμ, τα οποία εκδόθηκαν υπό τη δισκογραφική σκέπη της διάσημης εταιρείας ECM προσφέροντας ένα αντιπροσωπευτικό πανόραμα της ογκώδους εργογραφίας του. Σπάνιες μουσικές στιγμές μιας ιδιοσυγκρασιακής συνθετικής γραφής που αντλεί από τα ατέλειωτα ταξίδια του Micus σε κάθε γωνιά του πλανήτη και τις αστείρευτες επιρροές του από τις κουλτούρες και τους πολιτισμούς .
Τις θαυμάσιες και υποβλητικές συνθέσεις του ο Stephan Micus τις παρουσίασε έχοντας μια πλατιά εκφραστική γκάμα οργάνων-πνευστών, εγχόρδων και κρουστών που δεν μπορείς να βρεις στα λεξικά, αλλά αντιθέτως τα έχει προσαρμόσει στο προσωπικό του μουσικό σύμπαν. Ένα σύμπαν που έχει στήσει όλα τα χρόνια της εξέχουσας δημιουργίας του και που δύσκολα μπορεί να αντιγραφεί και να προσεγγιστεί από ομότεχνούς του.
Αποκορύφωμα της συναυλίας ήταν η εκφραστική φωνητική του ερμηνεία στα δυο συγκλονιστικά κομμάτια του από το τελευταίο του άλμπουμ και 20ο της προσωπικής δισκογραφίας του με τίτλο «Panagia», που ο Micus έχει αφιερώσει στη γυναικεία ενέργεια που υπάρχει παντού στον κόσμο και μας προσφέρει μια εντελώς πρωτότυπη άποψη εκφρασμένη με τη δική του σφραγίδα. Ήταν δυο ύμνοι προς τη Θεοτόκο που επέλεξε ο Βασίλης Χατζηβασιλείου από το «Θεοτοκάριον», την «Ακολουθία Του Ακάθιστου Ύμνου» και τα «Προσωνύμια Της Παναγίας» διαμορφώνοντας
Ο Stephan Micus ως μελετητής του παγκόσμιου πολιτισμού μέσω της μουσικής έκφρασης, από το 1972 που έκανε το πρώτο του ταξίδι ανακαλύπτει τη μουσική των ανθρώπων σε ολόκληρο τον κόσμο. Μοναδικός αρχιτέκτονας του ήχου του, συνθέτει και ερμηνεύει ο ίδιος με βάση τις εμπειρίες και τις νέες ιδέες που φέρνει από τα ταξίδια του. Αυτή τη σπουδαία μουσική παρουσίασε στο Ρωμαϊκό Ωδείο αναδεικνύοντας την εσωτερικότητα και τη σαγήνη της αξιοποιώντας στο έπακρο τ η λιτότητα των μέσων, αποκλειστικά ακουστικών οργάνων χωρίς την παραμικρή παρέμβαση ηλεκτρονικού ήχου. Ένας προσωπικός μουσικός λόγος αρθρωμένος με πολλή δουλειά, μελέτη και εξονυχιστική έμφαση στη λεπτομέρεια.
Ο Stephan Micus τραγούδησε και έπαιξε duduk (αρμένικο πνευστό με διπλό καλάμι που γίνεται από ξύλο βερικοκιάς και έχει ένα διακριτικό ηχόχρωμα), shakuhachi (ιαπωνικό φλάουτο από μπαμπού), bavarian zither, kalimba (linguaphone από την Τανζανία), nohkan (μπαμπού φλάουτο που χρησιμοποιούνται από το Ιαπωνικό Noh Θέατρο), tapes και άλλα όργανα μεταγγίζοντας τη συγκίνηση και την αύρα του μουσικού όλου του κόσμου.
Το ακροατήριο εισέπραξε την αποκαλυπτική ενέργεια και έκθεση του διάσημου δημιουργού παρακολουθώντας με κατανυκτική σχεδόν προσήλωση το κοντσέρτο του, χειροκροτώντας τον με θέρμη και καλώντας τον για ένα ανκόρ, παρατείνοντας για λίγο ακόμα τη μουσική του περιπλάνηση. O Stephan Micus εξέφρασε την απόλυτη ικανοποίησή του από τον υπέροχο χώρο του Ρωμαϊκού Ωδείου και την εξαιρετική ακουστική του, που ανέδειξε τις λεπτές και ιδιαίτερες χροιές της μουσικής του.
xespao
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Υπό έλεγχο η φωτιά στο Στεφάνι Κορινθίας
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Φωτιά ξέσπασε σε κτηνοτροφικό υποστατικό στα Μανδριά
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ