2013-09-11 11:03:49
Η ανατροπή, η αιφνίδια αλλαγή του προφίλ ενός καλλιτέχνη, ακόμη και αν είναι τόσο διακριτικός και απόμακρος από τα τη δημοσιότητα όπως ο Σωκράτης Μάλαμας, μπορεί να έρθει από εκεί που δεν το περιμένεις. Η άρνησή του να αναρτηθεί στη σκηνή συναυλίας του πανό εκπαιδευτικών και συλλόγων γονέων τον έριξε στην πυρά της κριτικής.
Ολα ξεκίνησαν λίγο πριν την συναυλία του γνωστού τραγουδιστή Σωκράτη Μάλαμα στο θέατρο Πέτρα στην Πετρούπολη. Ακούστηκαν φωνές, μια μικρή αναστάτωση, όλοι προσπαθούσαν να καταλάβουν τι έχει συμβεί. Στην πραγματικότητα, μια ομάδα γονέων εκπαιδευτικών – με πανό- ήθελαν να τους δοθεί η δυνατότητα να ανέβουν στη σκηνή, να αναρτήσουν πανό και να μιλήσουν για τον αγώνα τους. Το πανό έγραφε ««Η παιδεία δεν βολεύεται με λιγότερο ουρανό, κανείς δεν περισσεύει» και έφερε την υπογραφή της ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής, Ενώσεων Γονέων και Συλλόγων Δασκάλων.
Ο καλλιτέχνης – σε αυτή την ιδιωτική συναυλία, με το κοινό να έχει πληρώσει εισιτήριο για να δει κάτι συγκεκριμένο- αρνήθηκε. Οχι επειδή δεν υποστηρίζει τα αιτήματα, όχι επειδή είναι «μνημονιακός» όπως κατηγορήθηκε, αλλά γιατί δεν τον εκπροσωπεί αυτό το είδος αντίδρασης αλλά και σε ένδειξη σεβασμού στο κοινό του. Αυτό που ακολούθησε ήταν ο δημόσιος λιθοβολισμός του σε άρθρα αλλά κυρίως στα social media με κυρίαρχα τα λογοπαίγνια με το επίθετό του.
Πηγή: iefimerida
xespao
Ολα ξεκίνησαν λίγο πριν την συναυλία του γνωστού τραγουδιστή Σωκράτη Μάλαμα στο θέατρο Πέτρα στην Πετρούπολη. Ακούστηκαν φωνές, μια μικρή αναστάτωση, όλοι προσπαθούσαν να καταλάβουν τι έχει συμβεί. Στην πραγματικότητα, μια ομάδα γονέων εκπαιδευτικών – με πανό- ήθελαν να τους δοθεί η δυνατότητα να ανέβουν στη σκηνή, να αναρτήσουν πανό και να μιλήσουν για τον αγώνα τους. Το πανό έγραφε ««Η παιδεία δεν βολεύεται με λιγότερο ουρανό, κανείς δεν περισσεύει» και έφερε την υπογραφή της ΕΛΜΕ Δυτικής Αττικής, Ενώσεων Γονέων και Συλλόγων Δασκάλων.
Ο καλλιτέχνης – σε αυτή την ιδιωτική συναυλία, με το κοινό να έχει πληρώσει εισιτήριο για να δει κάτι συγκεκριμένο- αρνήθηκε. Οχι επειδή δεν υποστηρίζει τα αιτήματα, όχι επειδή είναι «μνημονιακός» όπως κατηγορήθηκε, αλλά γιατί δεν τον εκπροσωπεί αυτό το είδος αντίδρασης αλλά και σε ένδειξη σεβασμού στο κοινό του. Αυτό που ακολούθησε ήταν ο δημόσιος λιθοβολισμός του σε άρθρα αλλά κυρίως στα social media με κυρίαρχα τα λογοπαίγνια με το επίθετό του.
Πηγή: iefimerida
xespao
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Η γυναίκα που κρύβεται πίσω από τη μεταγραφή Εζίλ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ