2013-09-28 15:03:05
Η ζωή μιας διάσημης προνοστάρ θα μπορούσε το επόμενο προκλητικό θέμα του σκηνοθέτη της «Ζωής της Αντέλ», αν δεν πραγματοποιήσει την απειλή του να αποσυρθεί (προσωρινα;) από το σινεμά.
Ενώ ο πόλεμος των λέξεων καλά κρατεί ανάμεσα στον Αμπντελατίφ Κεσίς και τις πρωταγωνίστριές του στη «Ζωή της Αντέλ», σήμερα δημοσιεύουμε μια είδηση που βγαίνει από τα όσα είπε στην ίδια συνέντευξή του στο γαλλικό Télérama και προς έκπληξη όλων δεν αφορά τη βραβευμένη με το Χρυσό Φοίνικα ταινία.
Ανάμεσα στα τέσσερα – πέντε διαφορετικά πρότζεκτ που, όπως αποκάλυψε, πρότεινε στους παραγωγούς της εταιρείας Wild Bunch, είναι και η προοπτική μιας κινηματογραφικής βιογραφίας με ηρωίδα την Αμερικανίδα πορνοστάρ της δεκαετίας του '70 και του `80, Μέριλιν Τσάμπερς.
Όπως παρατηρεί ο σκηνοθέτης, έχει ενδιαφέρον να δούμε ότι η πρωταγωνίστρια του hard core «ενήλικου» φιλμ «Behind the Green Door» του 1972, που (μάλλον χωρίς να είναι στις προθέσεις του) προωθούσε τις διαφυλετικές σεξουαλικές σχέσεις, προσπάθησε μετά από χρόνια να κάνει βήματα στην πολιτική σκηνή ως υποψήφια μικρών κομμάτων όπως το κίνημα της «Προσωπικής Επιλογής» και το «Βoston Tea Party», με ιδεολογική πλατφόρμα υπέρ της απόσυρσης όλων των αμερικανικών στρατευμάτων από διάφορα σημεία του πλανήτη, την αποποινικοποίηση των ναρκωτικών και της μετανάστευσης και την προώθηση των ελευθεριών σε όλα τα επίπεδα της πολιτικής και κοινωνικής ζωής. Η ίδια πέθανε τη χρονιά της εκλογής Ομπάμα.
Ο γαλλο-τυνήσιος σκηνοθέτης χαρακτηρίζει το ταξίδι της ζωής της σαν «μια υπέροχη ιστορία» που άλλαξε την εικόνα του κόσμου για ένα επάγγελμα που πολλοί το αντιμετώπιζαν με απαξίωση και αποδοκιμασία. Η Τσάμπερς ήταν τρομερά δημοφιλής φιγούρα όχι μόνο ως πρωταγωνίστρια σε πορνό (το «Insatiable» του 1980 σημείωνε σταθερά επί δύο χρόνια τις μεγαλύτερες πωλήσεις VHS στις ΗΠΑ), αλλά και από εμφανίσεις της στο mainstream σινεμά, αν μπορούν να χαρακτηριστούν έτσι ταινίες όπως το πρώιμο φιλμ τρόμου του Κρόνενμπεργκ «Rabid».
Απομένει ο Κεσίς («Κους Κους με Φρέσκο Ψάρι», «Η Μαύρη Αφροδίτη») να ξεπεράσει το «τραύμα» που του άφησε η «Αντέλ» και να ακολουθήσει τις προτροπές, όπως ανέφερε, των παραγωγών να προχωρήσει με αυτήν την βιογραφία. «Με ενθαρρύνουν να σκηνοθετήσω αυτήν την ταινία, αλλά μπορεί και να αρνηθώ. Δεν αισθάνομαι ότι θέλω να κάνω πια σινεμά. Θέλω την ηρεμία μου» δηλώνει στην ίδια συνέντευξη, όπου χαρακτήρισε «κατάρα» την ταινία που του χάρισε το Φοίνικα, αλλά συζητήθηκε περισσότερο για τις συγκρούσεις με τους συνεργάτες του που βγήκαν στην επιφάνεια αμέσως μετά το φεστιβάλ των Καννών.
e-go.gr
Ενώ ο πόλεμος των λέξεων καλά κρατεί ανάμεσα στον Αμπντελατίφ Κεσίς και τις πρωταγωνίστριές του στη «Ζωή της Αντέλ», σήμερα δημοσιεύουμε μια είδηση που βγαίνει από τα όσα είπε στην ίδια συνέντευξή του στο γαλλικό Télérama και προς έκπληξη όλων δεν αφορά τη βραβευμένη με το Χρυσό Φοίνικα ταινία.
Ανάμεσα στα τέσσερα – πέντε διαφορετικά πρότζεκτ που, όπως αποκάλυψε, πρότεινε στους παραγωγούς της εταιρείας Wild Bunch, είναι και η προοπτική μιας κινηματογραφικής βιογραφίας με ηρωίδα την Αμερικανίδα πορνοστάρ της δεκαετίας του '70 και του `80, Μέριλιν Τσάμπερς.
Όπως παρατηρεί ο σκηνοθέτης, έχει ενδιαφέρον να δούμε ότι η πρωταγωνίστρια του hard core «ενήλικου» φιλμ «Behind the Green Door» του 1972, που (μάλλον χωρίς να είναι στις προθέσεις του) προωθούσε τις διαφυλετικές σεξουαλικές σχέσεις, προσπάθησε μετά από χρόνια να κάνει βήματα στην πολιτική σκηνή ως υποψήφια μικρών κομμάτων όπως το κίνημα της «Προσωπικής Επιλογής» και το «Βoston Tea Party», με ιδεολογική πλατφόρμα υπέρ της απόσυρσης όλων των αμερικανικών στρατευμάτων από διάφορα σημεία του πλανήτη, την αποποινικοποίηση των ναρκωτικών και της μετανάστευσης και την προώθηση των ελευθεριών σε όλα τα επίπεδα της πολιτικής και κοινωνικής ζωής. Η ίδια πέθανε τη χρονιά της εκλογής Ομπάμα.
Ο γαλλο-τυνήσιος σκηνοθέτης χαρακτηρίζει το ταξίδι της ζωής της σαν «μια υπέροχη ιστορία» που άλλαξε την εικόνα του κόσμου για ένα επάγγελμα που πολλοί το αντιμετώπιζαν με απαξίωση και αποδοκιμασία. Η Τσάμπερς ήταν τρομερά δημοφιλής φιγούρα όχι μόνο ως πρωταγωνίστρια σε πορνό (το «Insatiable» του 1980 σημείωνε σταθερά επί δύο χρόνια τις μεγαλύτερες πωλήσεις VHS στις ΗΠΑ), αλλά και από εμφανίσεις της στο mainstream σινεμά, αν μπορούν να χαρακτηριστούν έτσι ταινίες όπως το πρώιμο φιλμ τρόμου του Κρόνενμπεργκ «Rabid».
Απομένει ο Κεσίς («Κους Κους με Φρέσκο Ψάρι», «Η Μαύρη Αφροδίτη») να ξεπεράσει το «τραύμα» που του άφησε η «Αντέλ» και να ακολουθήσει τις προτροπές, όπως ανέφερε, των παραγωγών να προχωρήσει με αυτήν την βιογραφία. «Με ενθαρρύνουν να σκηνοθετήσω αυτήν την ταινία, αλλά μπορεί και να αρνηθώ. Δεν αισθάνομαι ότι θέλω να κάνω πια σινεμά. Θέλω την ηρεμία μου» δηλώνει στην ίδια συνέντευξη, όπου χαρακτήρισε «κατάρα» την ταινία που του χάρισε το Φοίνικα, αλλά συζητήθηκε περισσότερο για τις συγκρούσεις με τους συνεργάτες του που βγήκαν στην επιφάνεια αμέσως μετά το φεστιβάλ των Καννών.
e-go.gr
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Irina Shayk: «Ημουν κοκαλιάρα και τα παιδιά στο σχολείο με κορόιδευαν»
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ