2014-04-02 07:57:55
Με μία κίνηση που αιφνιδίασε τους αναλυτές, το Facebook ανακοίνωσε χθες πως εξαγόρασε την Oculus Rift, μια αμερικανική εταιρεία που αναπτύσσει ένα οικονομικά προσιτό «σκάφανδρο» virtual reality, αρχικά για χρήση σε videogame.
Η Oculus Rift πρωτοέκανε την εμφάνισή της στο Kickstarter, από το οποίο το 2012 κατάφερε να συγκεντρώσει 2,5 εκατ. δολάρια από απλούς ιδιώτες, για να αναπτύξει ένα headset εικονικής πραγματικότητας για τον μέσο καταναλωτή, με τιμή η οποία δεν θα ξεπερνά τα 300-350 δολάρια. Μόλις πριν από μερικές εβδομάδες, η εταιρεία παρουσίασε τη δεύτερη, σαφώς βελτιωμένη εκδοχή του «σκάφανδρου», την οποία θα διαθέσει σε προγραμματιστές από το καλοκαίρι, στα 350 δολάρια.
Συντάκτες από αμερικανικά σάιτ τεχνολογίας που είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τον Μάρτιο αυτή τη δεύτερη εκδοχή του headset, στο Game Developers Conference στο Σαν Φρανσίσκο, ανέφεραν πως είναι πολύ εξελιγμένη συγκριτικά με το πρωτότυπο μοντέλο, δίνοντας την αίσθηση στον παίκτη πως βρίσκεται «μέσα» στην πλοκή του παιχνιδιού. Κι αυτό γιατί όλο το οπτικό του πεδίο καλύπτεται από το ψηφιακό «σκηνικό» του βιντεογκέιμ, ενώ μια μικρή κλίση του κεφαλιού είναι αρκετή για να δει το ηλεκτρονικό περιβάλλον από νέα οπτική γωνία, όπως συμβαίνει και στον πραγματικό κόσμο.
Freegr network blog- News about pc, technology.
freegr
Η Oculus Rift πρωτοέκανε την εμφάνισή της στο Kickstarter, από το οποίο το 2012 κατάφερε να συγκεντρώσει 2,5 εκατ. δολάρια από απλούς ιδιώτες, για να αναπτύξει ένα headset εικονικής πραγματικότητας για τον μέσο καταναλωτή, με τιμή η οποία δεν θα ξεπερνά τα 300-350 δολάρια. Μόλις πριν από μερικές εβδομάδες, η εταιρεία παρουσίασε τη δεύτερη, σαφώς βελτιωμένη εκδοχή του «σκάφανδρου», την οποία θα διαθέσει σε προγραμματιστές από το καλοκαίρι, στα 350 δολάρια.
Συντάκτες από αμερικανικά σάιτ τεχνολογίας που είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τον Μάρτιο αυτή τη δεύτερη εκδοχή του headset, στο Game Developers Conference στο Σαν Φρανσίσκο, ανέφεραν πως είναι πολύ εξελιγμένη συγκριτικά με το πρωτότυπο μοντέλο, δίνοντας την αίσθηση στον παίκτη πως βρίσκεται «μέσα» στην πλοκή του παιχνιδιού. Κι αυτό γιατί όλο το οπτικό του πεδίο καλύπτεται από το ψηφιακό «σκηνικό» του βιντεογκέιμ, ενώ μια μικρή κλίση του κεφαλιού είναι αρκετή για να δει το ηλεκτρονικό περιβάλλον από νέα οπτική γωνία, όπως συμβαίνει και στον πραγματικό κόσμο.
Freegr network blog- News about pc, technology.
freegr
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Ξεκινά και στην Ελλάδα η εκστρατεία Get Online Week 2014
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ