2014-07-18 02:10:06
Χτες το μεσημέρι, αμέσως μετά τη σύλληψη Μαζιώτη, έγραψα στα social media το εξής: «Η σύλληψη Μαζιώτη είναι αντιπερισπασμός της κυβέρνησης για να αποσπάσει την προσοχή μας από τον κροκόδειλο της Κρήτης». Αν κρίνω από τον αριθμό των like, των retweet και των κοινοποιήσεων, το σχόλιο άρεσε και γνώρισε μεγάλο σουξέ.
Μάλιστα, επειδή στα social media κυκλοφορούν και αρκετοί ανόητοι, εντυπωσιάστηκα από το γεγονός πως όλοι έπιασαν τον σαρκασμό για τη συνωμοσιολογία και για την απάθεια της ελληνικής κοινωνίας.
Όλοι;
Τελικά, όχι όλοι.
Σήμερα, αρθρογράφος της Καθημερινής γράφει, στην αρχή μάλιστα του κειμένου του, το εξής:
«Ορισμένοι θεωρούν πως η θορυβώδης και θεαματική σύλληψη του Νίκου Μαζιώτη μέρα μεσημέρι στο κέντρο της Αθήνας είναι προσπάθεια αντιπερισπασμού της προσοχής της κοινής γνώμης από την αποτυχία των αρμοδίων υπηρεσιών να συλλάβουν τον ειδεχθή κρητικό κροκόδειλο.»
Ένας δεν κατάλαβε το σχόλιο. Και είναι αρθρογράφος της Καθημερινής. Μετά απορούν γιατί οι εφημερίδες πάνε για λουκέτο.
Κάποτε, αφού κάνουμε τη δημόσια συζήτηση για τον Εμφύλιο, να κάνουμε και μια δημόσια συζήτηση για την βλακεία.
Όχι μόνο για την βλακεία των «αντιπάλων»· να συζητήσουμε και για την βλακεία των συντρόφων.
Γιατί από τον βλάκα εχθρό μπορεί να γλιτώσεις, από τον βλάκα σύντροφο αποκλείεται.
Έχει υποτιμηθεί η βλακεία ως παράγοντας του δημόσιου βίου.
Πολλά από αυτά για τα οποία αναζητούμε λογικές εξηγήσεις δεν είναι παρά αποτέλεσμα βλακείας.
Ο Νίκος Εγγονόπουλος το είπε απλά και περιεκτικά: «Οι ηλίθιοι είναι αήττητοι».
Αν αναρωτιέστε πώς αναγνωρίζουμε τον βλάκα, μάλλον δεν είστε προσεκτικός, γιατί ο βλάκας δεν κρύβει ότι είναι βλάκας. Φωνάζει η βλακεία πάνω του.
Πάντως, ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα του βλάκα είναι η παντελής έλλειψη χιούμορ και η αδυναμία κατανόησης του χιούμορ.
Τώρα πάω να πιάσω τον κροκόδειλο.
(Ποιον ακριβώς δολοφόνησε ο Νίκος Μαζιώτης, για να συγκρίνεται με τον Δημήτρη Κουφοντίνα; Αν δεν κάνω λάθος, για να είσαι δολοφόνος πρέπει να έχεις σκοτώσει τουλάχιστον έναν άνθρωπο. Ή όχι;)
Πηγή
Tromaktiko
Μάλιστα, επειδή στα social media κυκλοφορούν και αρκετοί ανόητοι, εντυπωσιάστηκα από το γεγονός πως όλοι έπιασαν τον σαρκασμό για τη συνωμοσιολογία και για την απάθεια της ελληνικής κοινωνίας.
Όλοι;
Τελικά, όχι όλοι.
Σήμερα, αρθρογράφος της Καθημερινής γράφει, στην αρχή μάλιστα του κειμένου του, το εξής:
«Ορισμένοι θεωρούν πως η θορυβώδης και θεαματική σύλληψη του Νίκου Μαζιώτη μέρα μεσημέρι στο κέντρο της Αθήνας είναι προσπάθεια αντιπερισπασμού της προσοχής της κοινής γνώμης από την αποτυχία των αρμοδίων υπηρεσιών να συλλάβουν τον ειδεχθή κρητικό κροκόδειλο.»
Ένας δεν κατάλαβε το σχόλιο. Και είναι αρθρογράφος της Καθημερινής. Μετά απορούν γιατί οι εφημερίδες πάνε για λουκέτο.
Κάποτε, αφού κάνουμε τη δημόσια συζήτηση για τον Εμφύλιο, να κάνουμε και μια δημόσια συζήτηση για την βλακεία.
Όχι μόνο για την βλακεία των «αντιπάλων»· να συζητήσουμε και για την βλακεία των συντρόφων.
Γιατί από τον βλάκα εχθρό μπορεί να γλιτώσεις, από τον βλάκα σύντροφο αποκλείεται.
Έχει υποτιμηθεί η βλακεία ως παράγοντας του δημόσιου βίου.
Πολλά από αυτά για τα οποία αναζητούμε λογικές εξηγήσεις δεν είναι παρά αποτέλεσμα βλακείας.
Ο Νίκος Εγγονόπουλος το είπε απλά και περιεκτικά: «Οι ηλίθιοι είναι αήττητοι».
Αν αναρωτιέστε πώς αναγνωρίζουμε τον βλάκα, μάλλον δεν είστε προσεκτικός, γιατί ο βλάκας δεν κρύβει ότι είναι βλάκας. Φωνάζει η βλακεία πάνω του.
Πάντως, ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα του βλάκα είναι η παντελής έλλειψη χιούμορ και η αδυναμία κατανόησης του χιούμορ.
Τώρα πάω να πιάσω τον κροκόδειλο.
(Ποιον ακριβώς δολοφόνησε ο Νίκος Μαζιώτης, για να συγκρίνεται με τον Δημήτρη Κουφοντίνα; Αν δεν κάνω λάθος, για να είσαι δολοφόνος πρέπει να έχεις σκοτώσει τουλάχιστον έναν άνθρωπο. Ή όχι;)
Πηγή
Tromaktiko
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
"Οικόπεδα με μια πεντάρα... στου Κωνσταντάρα"
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ