2015-11-28 09:08:06
Η Κατ Χολμς, επικεφαλής σχεδιασμού των Windows και των συσκευών της Microsoft, μίλησε για το πώς βλέπει την εξέλιξη της αλληλεπίδρασης του ανθρώπου με την τεχνολογίαΣτην ταινία «Her» (2013) του Σπάικ Τζόνζ ο μοναχικός πρωταγωνιστής (Χοακίν Φίνιξ) αναπτύσσει έναν περίπλοκο δεσμό με το λειτουργικό σύστημα του υπολογιστή του, το οποίο έχει όνομα, φωνή (της Σκάρλετ Γιόχανσον), ανεπτυγμένη τεχνητή ευφυΐα, αλλά και συναισθηματική νοημοσύνη. Δηλαδή, μπορεί να αντιλαμβάνεται, να ελέγχει και να αξιολογεί τα συναισθήματα του χρήστη. Η Κατ Χολμς είναι επικεφαλής σχεδιασμού των Windows και των συσκευών της Microsoft. Φαίνεται ότι λατρεύει τις ταινίες επιστημονικής φαντασίας και μιλάει με πάθος για τη δουλειά της στην εταιρεία. Ασχολείται ιδιαίτερα με την κατανόηση της σχέσης μεταξύ του σχεδιασμού προϊόντων τεχνολογίας, των διαφορετικών πολιτισμικών αντιλήψεων και της ανθρώπινης συμπεριφοράς. Είναι μεταξύ εκείνων των λίγων που χαράσσουν τις γραμμές πάνω στις οποίες θα κινηθούν στο μέλλον τα προϊόντα της Microsoft.
«Η μεγαλύτερη στροφή στη βιομηχανία (των υπολογιστών) προκύπτει ξεκάθαρα από την αλλαγή του τρόπου με τον οποίο αντιμετωπίζουμε την αλληλεπίδραση με τον χρήστη. Πριν από επτά-οκτώ χρόνια σκεπτόμασταν το στιλ και την αισθητική. Τώρα έχουμε σε προτεραιότητα τη συμπεριφορά, τι είναι πίσω από το πλαστικό. Πλέον, είναι οι σχεδιαστές που λαμβάνουν αυτές τις αποφάσεις. Δημιουργούμε νέες σχεδιαστικές πτυχές για να εμπνεύσουμε ένα διαφορετικό τρόπο σκέψης», είπε πρόσφατα, σε συνάντησή της με δημοσιογράφους στο campus της Microsoft, στο Ρέντμοντ. Όταν είχε βγει στις αίθουσε η ταινία «Her», η Κατ με την ομάδα της εργάζονταν ήδη πάνω στην ανάπτυξη της Cortana, της πύλης φωνητικής αλληλεπίδρασης και ψηφιακής βοηθού των Windows. Οι ομοιότητες αυτού που είχαν φανταστεί οι σεναριογράφοι στο Χόλιγουντ με αυτό που δοκιμαζόταν τότε στα εργαστήρια και γνωρίζουμε πια σήμερα είναι πασιφανείς.
«Στόχος μας ήταν να κάνουμε την Cortana υπέρ-εξατομικευμένη. Να αναπτύσσεται σταδιακά μαζί με τον χρήστη, ξεκινώντας από μια απλή κουβεντούλα μαζί του. Η ιδέα ήταν πολύ κοντά με αυτό που είδαμε στην ταινία». Με βάση το φιλμ του Σπάικ Τζόνζ και σε συνεργασία με τις VICE Motherboard και Warner Brothers, η Κατ Χολμς δημιούργησε ένα ντοκιμαντέρ, διερευνώντας πως τα ανθρώπινα συναισθήματα μπορούν να εμπνεύσουν νέους τρόπους αλληλεπίδρασης με την τεχνολογία
Freegr network blog- News about pc, technology.
freegr
«Η μεγαλύτερη στροφή στη βιομηχανία (των υπολογιστών) προκύπτει ξεκάθαρα από την αλλαγή του τρόπου με τον οποίο αντιμετωπίζουμε την αλληλεπίδραση με τον χρήστη. Πριν από επτά-οκτώ χρόνια σκεπτόμασταν το στιλ και την αισθητική. Τώρα έχουμε σε προτεραιότητα τη συμπεριφορά, τι είναι πίσω από το πλαστικό. Πλέον, είναι οι σχεδιαστές που λαμβάνουν αυτές τις αποφάσεις. Δημιουργούμε νέες σχεδιαστικές πτυχές για να εμπνεύσουμε ένα διαφορετικό τρόπο σκέψης», είπε πρόσφατα, σε συνάντησή της με δημοσιογράφους στο campus της Microsoft, στο Ρέντμοντ. Όταν είχε βγει στις αίθουσε η ταινία «Her», η Κατ με την ομάδα της εργάζονταν ήδη πάνω στην ανάπτυξη της Cortana, της πύλης φωνητικής αλληλεπίδρασης και ψηφιακής βοηθού των Windows. Οι ομοιότητες αυτού που είχαν φανταστεί οι σεναριογράφοι στο Χόλιγουντ με αυτό που δοκιμαζόταν τότε στα εργαστήρια και γνωρίζουμε πια σήμερα είναι πασιφανείς.
«Στόχος μας ήταν να κάνουμε την Cortana υπέρ-εξατομικευμένη. Να αναπτύσσεται σταδιακά μαζί με τον χρήστη, ξεκινώντας από μια απλή κουβεντούλα μαζί του. Η ιδέα ήταν πολύ κοντά με αυτό που είδαμε στην ταινία». Με βάση το φιλμ του Σπάικ Τζόνζ και σε συνεργασία με τις VICE Motherboard και Warner Brothers, η Κατ Χολμς δημιούργησε ένα ντοκιμαντέρ, διερευνώντας πως τα ανθρώπινα συναισθήματα μπορούν να εμπνεύσουν νέους τρόπους αλληλεπίδρασης με την τεχνολογία
Freegr network blog- News about pc, technology.
freegr
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Πολύ σοβαρότερο το ατύχημα του … «γκαβού» λεωφορείου
ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Sharkoon SHARK ZONE K20 Gaming Πληκτρολόγιο
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ