2014-06-25 08:00:26
Χείμαρρος για τα talent show ήταν η Μαρινέλλα, η οποία «τα έχωσε» στο «Voice» και στα πρωινάδικα, λέγοντας πως τέτοιου είδους τηλεοπτικές εκπομπές «τρελαίνουν» τα παιδιά.
Και φυσικά από την κριτική της δεν έμειναν έξω ούτε οι κριτικές επιτροπές των εν λόγω show:
«Σήμερα, οι καλλιτέχνες πάνε στα πρωινάδικα και στα παιχνίδια στην τηλεόραση, στα Βόις, Μόις πώς τα λένε, όπου γίνονται αναγνωρίσιμοι και βεβαίως το καβαλάνε το καλάμι...» προσθέτοντας πως:
«Δεν φταίνε όμως τα παιδιά, τρελαίνονται, τα τρελαίνουν εν μια νυκτί και το πρωί ξυπνάνε φίρμες και βγαίνουν και έχουν μια επίφαση ευχαρίστησης ότι τους ξέρουν στον δρόμο. Τα πρωινάδικα τα έχουν ανάγκη αυτά τα παιδιά. Κουβέντα να γίνεται. Και αχ, πήγε ο τάδε εκεί και ο δείνα παραπέρα. Αν είναι έξυπνα δίνουν και καλές απαντήσεις, αν όχι φαίνεται ότι είναι φελλοί, να το πω έτσι. Δεν φταίνε τα παιδιά, φταίνε τα κανάλια που ψάχνουν να βρούνε να συντηρηθούν
. Κι εκείνα αντί να ντύνονται για το τραγούδι, γδύνονται.Όλα αυτά τα κορίτσια είναι σαφώς πιο ντυμένα στο σπίτι τους. Έξω γδύνονται. Θα μου πεις "σε πειράζει;". Όχι. Απλώς λέω την εξέλιξη... Είδα μία με ένα στρινγκ, έξω όλα, σε ένα πρωινάδικο και τα 'χασα. Είχε βαμμένα τα πόδια με αυτήν την κρέμα που κάνει το πόδι χέλι και λέει "να η Πάολα". Εδώ πάει το ανέκδοτο "δεν ξέρω από φωνή, αλλά..."».
Από την κριτική της δεν ξέφυγαν οι... κριτικές επιτροπές των talent shows, όπου η Μαρινέλλα χωρίς να στοχοποιεί πρόσωπα και καταστάσεις, λέει:
«Κι έχεις και τις τηλεοπτικές επιτροπές να τους λένε με ύφος περισπούδαστο "Δεν πάτησες καλά τη νότα". Ποια νότα, μωρή, πού ξέρεις εσύ τη νότα;»
Για να καταλήξει πως «όλη η καταστροφή είναι αυτή η τηλεόραση. Παλιά, για να μας μάθουν έρχονταν και ξανάρχονταν στα κέντρα όπου τραγουδούσαμε. Τα τραγούδια τα πρωτακούγαμε στο ραδιόφωνο. Κι άκουγες τον Λεφεντάριο (σ.σ.: παραγωγός των κρατικών ερτζιανών) να λέει: "Μπράβο, Γιάννη Πάριε". Αυτό τότε. Τώρα είναι αυτή η ταχύτητα. Και στα 30 αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση. Αν μείνουν μέχρι τα 35 και υπάρχουν ακόμη, τότε πρέπει να κάνουν ότι είναι του σοβαρού ρεπερτορίου. Μέχρι τότε για να πετύχουν κάνουν τα πάντα. Τα πάντα».
Πηγή: Star
xespao
Και φυσικά από την κριτική της δεν έμειναν έξω ούτε οι κριτικές επιτροπές των εν λόγω show:
«Σήμερα, οι καλλιτέχνες πάνε στα πρωινάδικα και στα παιχνίδια στην τηλεόραση, στα Βόις, Μόις πώς τα λένε, όπου γίνονται αναγνωρίσιμοι και βεβαίως το καβαλάνε το καλάμι...» προσθέτοντας πως:
«Δεν φταίνε όμως τα παιδιά, τρελαίνονται, τα τρελαίνουν εν μια νυκτί και το πρωί ξυπνάνε φίρμες και βγαίνουν και έχουν μια επίφαση ευχαρίστησης ότι τους ξέρουν στον δρόμο. Τα πρωινάδικα τα έχουν ανάγκη αυτά τα παιδιά. Κουβέντα να γίνεται. Και αχ, πήγε ο τάδε εκεί και ο δείνα παραπέρα. Αν είναι έξυπνα δίνουν και καλές απαντήσεις, αν όχι φαίνεται ότι είναι φελλοί, να το πω έτσι. Δεν φταίνε τα παιδιά, φταίνε τα κανάλια που ψάχνουν να βρούνε να συντηρηθούν
Από την κριτική της δεν ξέφυγαν οι... κριτικές επιτροπές των talent shows, όπου η Μαρινέλλα χωρίς να στοχοποιεί πρόσωπα και καταστάσεις, λέει:
«Κι έχεις και τις τηλεοπτικές επιτροπές να τους λένε με ύφος περισπούδαστο "Δεν πάτησες καλά τη νότα". Ποια νότα, μωρή, πού ξέρεις εσύ τη νότα;»
Για να καταλήξει πως «όλη η καταστροφή είναι αυτή η τηλεόραση. Παλιά, για να μας μάθουν έρχονταν και ξανάρχονταν στα κέντρα όπου τραγουδούσαμε. Τα τραγούδια τα πρωτακούγαμε στο ραδιόφωνο. Κι άκουγες τον Λεφεντάριο (σ.σ.: παραγωγός των κρατικών ερτζιανών) να λέει: "Μπράβο, Γιάννη Πάριε". Αυτό τότε. Τώρα είναι αυτή η ταχύτητα. Και στα 30 αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση. Αν μείνουν μέχρι τα 35 και υπάρχουν ακόμη, τότε πρέπει να κάνουν ότι είναι του σοβαρού ρεπερτορίου. Μέχρι τότε για να πετύχουν κάνουν τα πάντα. Τα πάντα».
Πηγή: Star
xespao
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
«Τρώγονται» Βορίδης - Γρηγοράκος
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ