2015-12-10 11:19:38
Καλεσμένος στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου στον ΑΝΤ1 ήταν το βράδυ της Τετάρτης ο Φαήλος Κρανιδιώτης, ο οποίος μίλησε για τον σάλο που προκάλεσε η ανάρτησή του στο Facebook για τον Μηνά Χατζησάββα και τον σύντροφό του Κώστα Φαλελάκη.
Μιλώντας για το ζήτημα, ο κ. Κρανιδιώτης εξέφρασε την άποψη ότι εκφράζει «αυτό που πιστεύει η σιωπηλή πλειοψηφία». Απευθυνόμενος προς τον Γ. Αρναούτογου και με αφορμή την άποψη που διατύπωσε ο ίδιος για το θέμα, ο κ. Κρανιδιώτης σημείωσε: «Πιστεύω ότι είσαι ειλικρινής, αλλά πιστεύω ότι αν είχες και άλλη γνώμη δεν ξέρω αν θα μπορούσες να δουλέψεις στην τηλεόραση εύκολα. Εγώ έκρινα μια δημόσια συμπεριφορά, που ήταν ότι ένας άνθρωπος επί 69 χρόνια έχει επιλέξει να είναι γνωστός μόνο για το ταλέντο του και να μην προβάλει ποτέ, να μην έχει κάνει μισή δήλωση και ξαφνικά ακούω όλο αυτό το πράγμα. Αυτό έκρινα εγώ. Με μαύρο χιούμορ θα μου πεις; Αλλά στην Ελλάδα είμαστε.
Δεν ασχολήθηκα ούτε με την σεξουαλική επιλογή οποιουδήποτε που είναι δικαίωμα του. Κι εγώ έχω στο περιβάλλον μου και φίλους και πελάτες που έχουν αυτόν τον σεξουαλικό προσανατολισμό και δεν με ενδιαφέρει. Αυτό που με ενδιαφέρει εμένα είναι η ατζέντα που υπάρχει πίσω από αυτό όταν προβάλλεται με αυτό τον τρόπο, από αυτούς που διαχειρίστηκαν. Το τρένο του συμφώνου συμβίωσης έχει από πίσω ένα βαγόνι που είναι η υιοθεσία. Εκεί υπάρχουν κάποια θέματα».
Αναφερόμενος στα υβριστικά μηνύματα που δέχτηκε για τη θέση που διατύπωσε, ο ίδιος σημείωσε πως «δεν υπάρχουν μεγαλύτεροι φασίστες από αυτούς που υποτίθεται θέλουν να υπερασπιστούν τη διαφορετικότητα, την οποία θέλουν να την επιβάλλουν ως κανονικότητα».
Σύμφωνα με τον Φαήλο Κρανιδιώτη θα πρέπει να διασφαλιστεί ότι το θέμα της υιοθεσίας θα αποκλείεται για τους ομοφυλόφιλους. Όπως ανέφερε, «αυτό που είπες πριν για την υιοθεσία ξέρεις ποιανού τα δικαιώματα παραβιάζει; Του παιδιού. Διότι ένα παιδί που θα έπρεπε να δοθεί σε μια πυρηνική κλασσική οικογένεια, να έχει ένα πατρικό πρότυπο και ένα μητρικό πρότυπο το κάνεις να έχει μια ταυτότητα που θα λέει «Ιωάννης Παπαδόπουλος του Γεωργίου και του Δημητρίου. Είναι έτοιμη η κοινωνία να το αποδεχτεί; Σου μιλάω για το αξιακό πλαίσιο της ελληνικής κοινωνίας. Εμείς ως έθνος έχουμε μια άλλη συγκρότηση. Το να δώσεις ένα παιδί να το μεγαλώσουν δυο ομοφυλόφιλοι είναι ένα πείραμα που δεν ξέρουμε το αποτέλεσμα».
Σχετικά με τον σύντροφο του Μηνά Χατζησάββα, Κώστα Φαλελάκη, και τον χαρακτηρισμό «αξύριστη χήρα» ανέφερε: «Εγώ έκρινα το αν εγώ έχω επιλέξει όλη μου τη ζωή να τη ζήσω διακριτικά και έρχεσαι εσύ και με κάνεις βούκινο, έχω δικαίωμα να το κρίνω. Είναι δικαίωμα του να το πει να παραπονεθεί να κάνει ό,τι θέλει και μένα είναι δικαίωμα μου να το κρίνω. Αυτό που είναι πιο σημαντικό για μένα είναι η αντίδραση η οποία είδα σε αυτό το οποίο έγραψα κι όλη αυτή η νεοταξίτικη και πολιτικά ορθή ατζέντα η οποία λέει "εσύ επειδή διαφωνείς σκάσε και δε μιλάς" και υπάρχουν κατηγορίες ανθρώπων που είναι εκτός κριτικής. Δεν υπάρχει καμία κατηγορία ανθρώπων εκτός κριτικής.
Ο χαρακτηρισμός "αξύριστη χήρα" ήταν μαύρο χιούμορ. Είμαστε στην Ελλάδα. Να μην σου θυμίσω τι έχει ειπωθεί για άλλους σε ανάλογες στιγμές. Δεν θα έπαιρνα τίποτα πίσω γιατί εγώ έκρινα μια δημόσια συμπεριφορά, κάνοντας αν θέλεις ένα καυστικό χιούμορ, αλλά αυτό είναι δικαίωμα μου. Δεν υποτίμησα και έγραψα μάλιστα πόσο μεγάλος καλλιτέχνης ήταν».
«Υπάρχει μια μεγάλη πλειοψηφία σιωπηλή η οποία δεν μιλάει γιατί φοβάται ακριβώς μην υποστεί αυτή την αντίδραση, όλες αυτές τις βρισιές και τις απειλές από τις οποίες εμένα δεν ιδρώνει το αυτί μου, την οποία εγώ θεωρώ ότι την εκφράζω. Να σου το πω απλά. Εδώ κάναμε δημοψήφισμα για πλάκα, που το όχι το κάναμε ναι. Ας κάνουμε ένα δημοψήφισμα και για αυτό αν θέλουμε.
Κάτι το οποίο εγώ δε το γνώριζα και δεν το γνώριζε ο περισσότερος κόσμος το είδαμε να γίνεται λεζάντα. Θεώρησα ότι αυτό ήταν λάθος. Γνώμη μου, δικαίωμα μου. Για τα νομικά τα θέματα υπάρχουν τρόποι που μπορούμε να το συζητήσουμε. Η αντίρρηση η δικιά μου είναι κάθετη, όπως και της πλειοψηφίας. Δηλαδή το να φτιάξουμε έναν θεσμό, μια παρωδία γάμου, όπου να δίνουμε και παιδιά για υιοθεσία, όχι ότι ειπώθηκε αυτό, αλλά υπάρχει από πίσω σαν ατζέντα από αυτούς οι οποίοι υποστηρίζουν όλο αυτό το ζήτημα.
Εγώ το διασκέδασα και λίγο γιατί αποκαλύφθηκαν πρόσωπα, με τις ύβρεις και τις απειλές και τη φασιστική νοοτροπία, ενώ εγώ δεν έβρισα κανέναν. Αν έλεγα χήρος δε θα έτρεχε τίποτα έτσι;».
«Πρέπει να βρούμε τρόπους, οι οποίοι όμως θα αποκλείουν την υιοθεσία. Αυτή είναι η άποψη μου», ανέφερε για το θέμα του συμφώνου συμβίωσης.
Πηγή
Tromaktiko
Μιλώντας για το ζήτημα, ο κ. Κρανιδιώτης εξέφρασε την άποψη ότι εκφράζει «αυτό που πιστεύει η σιωπηλή πλειοψηφία». Απευθυνόμενος προς τον Γ. Αρναούτογου και με αφορμή την άποψη που διατύπωσε ο ίδιος για το θέμα, ο κ. Κρανιδιώτης σημείωσε: «Πιστεύω ότι είσαι ειλικρινής, αλλά πιστεύω ότι αν είχες και άλλη γνώμη δεν ξέρω αν θα μπορούσες να δουλέψεις στην τηλεόραση εύκολα. Εγώ έκρινα μια δημόσια συμπεριφορά, που ήταν ότι ένας άνθρωπος επί 69 χρόνια έχει επιλέξει να είναι γνωστός μόνο για το ταλέντο του και να μην προβάλει ποτέ, να μην έχει κάνει μισή δήλωση και ξαφνικά ακούω όλο αυτό το πράγμα. Αυτό έκρινα εγώ. Με μαύρο χιούμορ θα μου πεις; Αλλά στην Ελλάδα είμαστε.
Δεν ασχολήθηκα ούτε με την σεξουαλική επιλογή οποιουδήποτε που είναι δικαίωμα του. Κι εγώ έχω στο περιβάλλον μου και φίλους και πελάτες που έχουν αυτόν τον σεξουαλικό προσανατολισμό και δεν με ενδιαφέρει. Αυτό που με ενδιαφέρει εμένα είναι η ατζέντα που υπάρχει πίσω από αυτό όταν προβάλλεται με αυτό τον τρόπο, από αυτούς που διαχειρίστηκαν. Το τρένο του συμφώνου συμβίωσης έχει από πίσω ένα βαγόνι που είναι η υιοθεσία. Εκεί υπάρχουν κάποια θέματα».
Αναφερόμενος στα υβριστικά μηνύματα που δέχτηκε για τη θέση που διατύπωσε, ο ίδιος σημείωσε πως «δεν υπάρχουν μεγαλύτεροι φασίστες από αυτούς που υποτίθεται θέλουν να υπερασπιστούν τη διαφορετικότητα, την οποία θέλουν να την επιβάλλουν ως κανονικότητα».
Σύμφωνα με τον Φαήλο Κρανιδιώτη θα πρέπει να διασφαλιστεί ότι το θέμα της υιοθεσίας θα αποκλείεται για τους ομοφυλόφιλους. Όπως ανέφερε, «αυτό που είπες πριν για την υιοθεσία ξέρεις ποιανού τα δικαιώματα παραβιάζει; Του παιδιού. Διότι ένα παιδί που θα έπρεπε να δοθεί σε μια πυρηνική κλασσική οικογένεια, να έχει ένα πατρικό πρότυπο και ένα μητρικό πρότυπο το κάνεις να έχει μια ταυτότητα που θα λέει «Ιωάννης Παπαδόπουλος του Γεωργίου και του Δημητρίου. Είναι έτοιμη η κοινωνία να το αποδεχτεί; Σου μιλάω για το αξιακό πλαίσιο της ελληνικής κοινωνίας. Εμείς ως έθνος έχουμε μια άλλη συγκρότηση. Το να δώσεις ένα παιδί να το μεγαλώσουν δυο ομοφυλόφιλοι είναι ένα πείραμα που δεν ξέρουμε το αποτέλεσμα».
Σχετικά με τον σύντροφο του Μηνά Χατζησάββα, Κώστα Φαλελάκη, και τον χαρακτηρισμό «αξύριστη χήρα» ανέφερε: «Εγώ έκρινα το αν εγώ έχω επιλέξει όλη μου τη ζωή να τη ζήσω διακριτικά και έρχεσαι εσύ και με κάνεις βούκινο, έχω δικαίωμα να το κρίνω. Είναι δικαίωμα του να το πει να παραπονεθεί να κάνει ό,τι θέλει και μένα είναι δικαίωμα μου να το κρίνω. Αυτό που είναι πιο σημαντικό για μένα είναι η αντίδραση η οποία είδα σε αυτό το οποίο έγραψα κι όλη αυτή η νεοταξίτικη και πολιτικά ορθή ατζέντα η οποία λέει "εσύ επειδή διαφωνείς σκάσε και δε μιλάς" και υπάρχουν κατηγορίες ανθρώπων που είναι εκτός κριτικής. Δεν υπάρχει καμία κατηγορία ανθρώπων εκτός κριτικής.
Ο χαρακτηρισμός "αξύριστη χήρα" ήταν μαύρο χιούμορ. Είμαστε στην Ελλάδα. Να μην σου θυμίσω τι έχει ειπωθεί για άλλους σε ανάλογες στιγμές. Δεν θα έπαιρνα τίποτα πίσω γιατί εγώ έκρινα μια δημόσια συμπεριφορά, κάνοντας αν θέλεις ένα καυστικό χιούμορ, αλλά αυτό είναι δικαίωμα μου. Δεν υποτίμησα και έγραψα μάλιστα πόσο μεγάλος καλλιτέχνης ήταν».
«Υπάρχει μια μεγάλη πλειοψηφία σιωπηλή η οποία δεν μιλάει γιατί φοβάται ακριβώς μην υποστεί αυτή την αντίδραση, όλες αυτές τις βρισιές και τις απειλές από τις οποίες εμένα δεν ιδρώνει το αυτί μου, την οποία εγώ θεωρώ ότι την εκφράζω. Να σου το πω απλά. Εδώ κάναμε δημοψήφισμα για πλάκα, που το όχι το κάναμε ναι. Ας κάνουμε ένα δημοψήφισμα και για αυτό αν θέλουμε.
Κάτι το οποίο εγώ δε το γνώριζα και δεν το γνώριζε ο περισσότερος κόσμος το είδαμε να γίνεται λεζάντα. Θεώρησα ότι αυτό ήταν λάθος. Γνώμη μου, δικαίωμα μου. Για τα νομικά τα θέματα υπάρχουν τρόποι που μπορούμε να το συζητήσουμε. Η αντίρρηση η δικιά μου είναι κάθετη, όπως και της πλειοψηφίας. Δηλαδή το να φτιάξουμε έναν θεσμό, μια παρωδία γάμου, όπου να δίνουμε και παιδιά για υιοθεσία, όχι ότι ειπώθηκε αυτό, αλλά υπάρχει από πίσω σαν ατζέντα από αυτούς οι οποίοι υποστηρίζουν όλο αυτό το ζήτημα.
Εγώ το διασκέδασα και λίγο γιατί αποκαλύφθηκαν πρόσωπα, με τις ύβρεις και τις απειλές και τη φασιστική νοοτροπία, ενώ εγώ δεν έβρισα κανέναν. Αν έλεγα χήρος δε θα έτρεχε τίποτα έτσι;».
«Πρέπει να βρούμε τρόπους, οι οποίοι όμως θα αποκλείουν την υιοθεσία. Αυτή είναι η άποψη μου», ανέφερε για το θέμα του συμφώνου συμβίωσης.
Πηγή
Tromaktiko
ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ